וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפרישה כרוכה בצער": צפו בפרידה המרגשת של יעקב אחימאיר מהצופים

1.2.2020 / 23:54

חתן פרס ישראל, יעקב אחימאיר, הגיש הערב בפעם האחרונה את התכנית הוותיקה "רואים עולם", שיורדת מהאוויר אחרי 32 שנה. במהלכה התארחו מגישיה לדורותיה, הוקרן סרטון מפתיע עם עיתונאים בכירים, ואחימאיר נפרד מצופיו במילים נרגשות. צפו

יעקב אחימאיר נפרד מהצופים בסוף התכנית האחרונה בהגשתו של "רואים עולם" בכאן 11, ששודרה ב-1 בפברואר 2020/תאגיד כאן

חתן פרס ישראל, יעקב אחימאיר, הגיש הערב (שבת) בפעם האחרונה את התכנית הוותיקה "רואים עולם", יומן החוץ ששודר מדי מוצאי שבת עוד מימי רשות השידור, היורד מהאוויר אחרי 32 שנה. במהלך התכנית התארחו מגישיה ועורכיה לדורותיה ובהם עמנואל הלפרין, דוד ויצטום ואורן נהרי; הוקרן סרטון מפתיע לאחימאיר בה היללו וברכו אותו עיתונאים בכירים ובהם אילנה דיין, גיל תמרי וירון דקל.

בסוף התכנית האחרונה בהגשתו, נפרד אחימאיר בן ה-81 מצופיו והודיע כי בכוונתו לפרוש בקרוב. "היה לי הכבוד לשרת רבים שנזקקו לתכניה של התוכנית 'רואים עולם' ולתכני שידורים אחרים שבהם עמיתיי ואני היינו מעורבים בעשייה. אני מקווה כי מילאנו את החסר", אמר אחימאיר. "יש להניח כי בתוך זמן קצר אפרוש מהשידור הציבורי, רשות השידור ותאגיד השידור, ואני מודה מקרב לב לכל מי שהיו שותפים נאמנים ומקצועיים בכל מקצועות הטלוויזיה ולמלאכת השידור. מלאכת השידור לא נעשית בידי יחיד, אפילו יכנו אותו טאלנט. הפרישה כרוכה בצער, אך גם בסיפוק, על הכבוד לשרת. ערב טוב לכם ושבוע טוב". בתום דבריו הצילום עבר לקונטרול ובו נראה צוות התאגיד מריע לאחימאיר.

יעקב אחימאיר נפרד מהצופים בסוף התכנית האחרונה בהגשתו של "רואים עולם" בכאן 11, ששודרה ב-1 בפברואר 2020. באדיבות תאגיד כאן,
"יש להניח כי אפרוש". אחימאיר/באדיבות תאגיד כאן

"רואים עולם" עלתה לאוויר באוגוסט 1988, בהתחלה הגיש אותה דוד ויצטום והפיק אורן נהרי, שגם הכין כתבות לצד עמנואל הלפרין ומיכאל דורון. בהמשך הגישו אותה הלפרין, אחר כך למשך תקופה קצרה נהרי ודורון, ומאז 1997 עורך ומגיש אותה העיתונאי יעקב אחימאיר. גורמים בתאגיד אמרו כי לתחושתם אין צורך ב"רואים עולם" על רקע קיומה של תוכנית יומית של חדשות חוץ.

"אין כוונה להעסיק אותי עם ביטול התוכנית", טען אחימאיר בשיחה עם וואלה! תרבות בחודש שעבר. באשר לשאלה לאן מועדות פניו, אמר: "בוודאי אעסיק את עצמי. בגיל 81 לא אפתח בקריירה חדשה כמובן". אולם גורמים בתאגיד הכחישו את דבריו ואמרו כי מחפשים לו דברים אחרים. היום אמרו גורמים בתאגיד לוואלה! תרבות כי הוצעו לאחימאיר מספר הצעות וממתינים להחלטתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully