וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם עשו זאת שוב: הסימפסונס חזו את וירוס הקורונה בפרק ששודר לפני 27 שנים

3.2.2020 / 0:00

האם הסדרה "משפחת סימפסון" חזתה את התפרצות נגיף הקורונה בפרק ששודר במקור ב-1993? בפרק עובדי מפעל מאסיה החולים בשפעת השתעלו לתוך אריזות בלנדרים שנשלחו לארה"ב והדביקו בוירוס את תושבי ספרינגפילד

מערכת וואלה!

בסרטון - הזוג שעיצב את ביתו כמו המטבח של הסימפסונס

הצופים הנאמנים של הקומדיה המונפשת של מאט גריינינג, "משפחת סימפסון", משוכנעים שפרק ששודר ב-1993 חזה את ההתפשטות העולמית של נגיף הקורונה. בפרק ששודר לפני 27 שנים, תושבי ספרינגפילד נדבקים בוירוס שפעת אוסאקה הבדיונית לאחר שעובדי מפעל מאסיה פיזרו את החיידקים שלהם באריזות בלנדרים שנשלחו לארה"ב.

בפרק הישן, תושבי ספרינגפילד מזמינים בלנדרים חדישים מיפן, בתקופה בה הכנת מיצים הפכה לאופנה פופולרית. עובדי מפעל מהמזרח הרחוק החולים בשפעת נראים משתעלים לארגזים אותם הם שולחים לארה"ב, שם התושבים נדבקים בהמוניהם. על אף שהנגיף כונה אז שפעת אוסאקה ומקורו למעשה ביפן - לעומת נגיף הקורונה שעל פי הערכות מקורו בווהאן, סין - הצופים לא יכלו להתעלם מקווי הדמיון הברורים בין הסדרה למציאות.

ככה זה נראה אז

"הסימפסונס חזו זאת שוב!"

"איך הסימפסונס ידעו?"

"משפחת סימפסון, 1993, הסדרה הארורה הזו ניבאה את נגיף הקורונה. המוח שלי מתפוצץ עכשיו", כתב אחד ואחר הוסיף: "הסימפסונים לא מפספסים דבר". עם זאת, עלו גם כמה טענות שעם כמות הפרקים ששודרו עד היום (673 ליתר דיוק) - זה הרי צפוי שהסדרה תעסוק גם בנושא כה נפוץ כמו וירוס המתפשט בעולם. "לא מפתיע, הסימפסונס עשו הכל", סיכם משתמש נוסף.

זו אינה הפעם הראשונה שהסדרה מנבאת אירועים גלובליים. פרק ששודר בשנת 2000 חזה לכאורה כי דונלד טראמפ ייבחר לנשיאות ארה"ב ופרק ששודר ב-1997 חזה - שוב לכאורה - את משחקי גמר המונדיאל ב-2018.

והנה עוד 15 דברים שהסימפסונס חזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully