וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: רד הוט צ'ילי פפרז שבים לישראל הקיץ

3.2.2020 / 7:00

8 שנים לאחר הופעתה הראשונה בפארק הירקון בתל אביב, להקת רד הוט צ'ילי פפרז תשוב לישראל ב-10 ביוני. ההרכב המאוחד - הכולל את ג'ון פרושיאנטה ששב ללהקה - יגיע לארץ במסגרת פסטיבל מוזיקה אורבני חדש, "FUNKYARD" שמו. כמה יעלו הכרטיסים? כל הפרטים

הכרזה על בואה לישראל של להקת רד הוט צ'ילי פפרז/יח"צ

עכשיו זה רשמי: 8 שנים לאחר הופעתה הראשונה בפארק הירקון בתל אביב, להקת רד הוט צ'ילי פפרז (Red Hot Chili Peppers) תופיע בישראל ב-10 ביוני, באותו מקום בדיוק. ההרכב המאוחד יגיע לארץ במסגרת פסטיבל מוזיקה אורבני חדש, "FUNKYARD" שמו, במסגרתו יופיעו הרכבים בינלאומיים ומקומיים ודי ג'יים במספר במות, ששמותיהם טרם פורסמו.

למרבה השמחה, ההרכב יופיע בישראל עם הגיטריסט ג'ון פרושיאנטה. בדצמבר נודע כי הוא ישוב ללהקה עשור לאחר שנטש אותה, ויחליף את הגיטריסט שהחליף אותו - ג'וש קלינגהופר. פרושיאנטה, שהצטרף ללהקה בנעוריו לפני כשלושים שנה, לאחר מותו של הגיטריסט הישראלי הלל סלובק ממנת יתר, היה חלק משמעותי בלהקה והקליט איתה ארבעה אלבומים. הוא כעת חלק מסיבוב ההופעות של 2020 לצד אנתוני קידיס, פלי וצ'אד סמית.

רד הוט צ'ילי פפרז. באדיבות warner music,
יופיעו בישראל בהרכב המאוחד. רד הוט צ'ילי פפרז/באדיבות warner music

רד הוט צ'ילי פפרז היא אחת מלהקות הרוק הגדולות ביותר בעולם, עם מכירות של מעל מ-80 מיליון אלבומים, צפיות ביוטיוב של מעל ל-4 מיליארד, פרסים, זכיות ותארים רבים. במרץ של שנה שעברה הופיעה הלהקה במתחם הפירמידות שבעיר גיזה מדרום לקהיר, בירת מצרים, ומאות ישראלים נהרו אליה. כעת אין צורך להתקנא בדשא של השכן, אפשר פשוט לקפוץ לפארק הירקון.

על הפקת המופע בארץ והפסטיבל חתומים גיא בסר ושי מור יוסף - לייב ניישן ישראל מקבוצת בלוסטון, ושוקי וייס. מכירת הכרטיסים תיפתח היום (שני, 3 בפברואר) בשעה 16:00. מחירי הכרטיסים במכירה מוקדמת: 350 שקלים לדשא, 799 שקלים לגולדן רינג, ו-1,100 שקלים עבור חבילת VIP שכוללת כניסה מיוחדת למתחם, לאונג', אירוח טרום מופע, תג מזכרת ועוד. הנחה יינתנו לקהילת המוזיקה של לייבניישן, ולמחזיקי כרטיסי האשראי Max מבית לאומי קארד, אמריקן אקספרס ולקוחות הנוסע המתמיד של אל-על. גם מחזיקי כרטיסי השומע המתמיד של שוקי וייס יקבלו הטבות.

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully