וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כל הקונץ: ג'ף קונס, מהאמנים החשובים בעולם, יגיע לארץ לכבוד תערוכה ענקית מיצירותיו במוזיאון תל אביב

4.2.2020 / 12:22

אירוע ענק: מוזיאון תל אביב יקדיש, לראשונה בישראל, תערוכה ליצירותיו של ג'ף קונס, מן האמנים המשפיעים והשנויים במחלוקת בדורנו. האמן עצמו יגיע לארץ לכבוד התערוכה, שתצא לדרך בעשרה במרץ ותהיה פתוחה במשך קצת יותר מחצי שנה

ג'ף קונס. טום פאוול,
עבודה של ג'ף קונס/טום פאוול

חדשות מעולות לשוחרי ושוחרות האמנות בישראל: מוזיאון תל אביב יציג, לראשונה אי פעם אצלנו, תערוכת יחיד מעבודותיו של ג'ף קונס. אם לא די בכך, האמן בעצמו יגיע לכאן לכבוד הפתיחה, שתתקיים בעשרה במרץ במוזיאון תל אביב.

קונס הוא אחד האמנים הבולטים, המשפיעים והשנויים במחלוקת שפועלים בימינו. תערוכות ענק מעבודותיו הוצגו בעשור הקודם במוזיאונים החשובים בעולם, בהם הוויטני בניו יורק והפומפידו בפריז. הוא הוגדר כ"אמן הפופ האחרון" ויצירותיו נחשבות לאלה שעיצבו את הנוף האמנותי והתרבותי בארבעת העשורים האחרונים.

התערוכה, שנעשית בשיתוף עם אוסף מוגרבי, תציג שלל עבודות גדולות ממדים שנעשו לאורך הקריירה הארוכה של קונס, משנות השמונים ועד ימינו, ובהן גם יצירות שייחשפו לראשונה לקהל הרחב. את התערוכה אצר דורון רבינא, האוצר הראשי של מוזיאון תל אביב והיא תוצג בחלל התצוגה הגדול שלו, המשתרע על פני 850 מ"ר - והעבודות של האמן המהולל מוציאות את המיטב מכל מטר מרובע, שכן הן לוקחות אלמנטים מתרבות הפופ והופכות אותם לדימויים ענקיים וכמו-דתיים.

לאחר הפתיחה החגיגית בהשתתפותו של קונס, התערוכה תימשך במשך יותר מחצי שנה - עד העשרה באוקטובר.

ג'ף קונס. ג'ף קונס,
עבודה של ג'ף קונס/ג'ף קונס
ג'ף קונס. כריס פאנינג,
ג'ף קונס/כריס פאנינג
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ף קונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully