וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאנן דוהרטי חושפת: הסרטן שלי חזר והוא בשלב 4

4.2.2020 / 17:27

כוכבת "בוורלי הילס 90210" חשפה בריאיון בתוכנית "בוקר טוב אמריקה" היום (שלישי) כי היא חולה שוב בסרטן השד, אחרי שב-2017 הייתה נסיגה במחלה. "אני לא חושבת שעיכלתי את זה", אמרה דוהרטי

מתיחת פנים, שאנן דוהרטי/gettyimages

בסרטון: שאנן דוהרטי לאורך השנים


שאנן דוהרטי, כוכבת הסדרות "בוורלי הילס 90210" ו"מכושפות", חשפה היום (שלישי) בריאיון לתוכנית "בוקר טוב אמריקה" כי סרטן השד שלה - עמו התמודדה מאז 2015 עד ששנתיים לאחר מכן הכריזה כי הוא בנסיגה (רמיסיה) - חזר. כעת הוא בשלב 4, כלומר שולח גרורות לאיברים מרוחקים, מה שהופך את הטיפול בו למאתגר וקשה יותר. "אני לא חושבת שעיכלתי את זה", אמרה דוהרטי. "זו גלולה מרה לבלוע בהרבה אופנים".

דוהרטי נהגה לעדכן את מעריציה ועוקביה ברשתות החברתיות לגבי בריאותה, אבל הפעם החליטה לשמור על פרטיותה, עד כה. הסיבה לכך היא מותו של עמיתה ל"בוורלי הילס 90210", לוק פרי, שמת במפתיע בשנה שעברה. "כל כך מוזר מבחינתי שאובחנתי ואז מישהו שנראה כל כך בריא הולך קודם", היא אמרה. "זה היה הלם גמור".

כאשר בשנה שעברה עלתה סדרת האיחוד של קאסט "בוורלי הילס 90210" המקורית, אחת הסיבות לכך שדוהרטי נעתרה לבסוף להשתתף בה אחרי שלכתחילה נמנעה, הייתה כדי לכבד את זכרו של פרי, אבל גם כדי להוכיח שהיא מסוגלת לעבוד על אף מחלתה. "החיים שלנו לא מסתיימים ברגע שאנחנו מקבלים אבחנה. עדיין יש לנו חיים לחיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully