וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות קרעה את הקהל מצחוק, החתולים צחקו על עצמם, ולאן נעלם לוק פרי?

10.2.2020 / 9:52

אחד הרגעים המצחיקים והמרגשים באוסקר נרשם כשגל גדות עלתה על הבמה עם ברי לארסון וסיגורני וויבר, וביחד לעגו לאפליית הנשים בהוליווד. וגם: הרגעים שריגשו את הקהל, וגם זה שהפריע לרבים

באדיבות ©A.M.P.A.S.® /yes ו-STINGTV

שנתיים אחרי שהגישה פרס יחסית זניח בטקס האוסקר, השנה הגישה נציגתנו לטקס האוסקר גל גדות פרסים משמעותיים הרבה יותר - השיר המקורי והמוזיקה המקורית. גדות, הלוא היא וונדר וומן, עלתה על הבמה בצוותא עם ברי לארסון (הלוא היא קפטן מארוול) ועם סיגורני וויבר (הלוא היא ריפלי מ"הנוסע השמיני") - שתיים מהדמויות הכי איקוניות בקולנוע האמריקאי - ושלושתן חילקו את הפרסים בקטגוריות המוזיקליות.

"דיברנו מאחורי הקלעים שהחלטנו להקים אחרי הטקס מועדון קרב", התבדחה וויבר. "גברים מוזמנים, אבל בלי חולצה", הוסיפה גדות לקול צחוקו של הקהל. לארסון העירה: "מצטערות, ככה זה בהוליווד. המנצח יזכה באספקה לכל החיים של דיאודורנט, סושי וטקילה". גל גדות הוסיפה: "מי שיפסיד בקרב יקבל עונש - לענות על שאלות מעיתונאים איך זה להיות אישה בהוליווד". בשלב זה הקהל מחא כפיים בחוזקה וצחק בהתלהבות".

גל גדות עצמה אף הכריזה על האוסקר בקטגוריית השיר המקורי שבו זכה אלטון ג'ון על השיר "I'm Gonna Love Me Again" מהסרט "רוקטמן" שמספר את סיפור חייו. בקטגוריית המוזיקה המקורית זכתה הילדור גואנטדור, המלחינה האיסלנדית המבריקה של "ג'וקר". היא הפכה בכך לאחת הנשים היחידות אי פעם שזוכות בקטגוריה הזו, והראשונה שעושה זאת מזה יותר מעשרים שנה.

צפו בגל גדות על הבמה

גל גדות באוסקר. GettyImages
הלהיבה את הקהל. גל גדות/GettyImages

מי שהפתיעו בהומור עצמי משובח היו כוכבי הזוועתון "חתולים", הזוכה הבלתי רשמי בפרס "הסרט הגרוע של השנה" (או העשור, תלוי את מי שואלים). ג'יימס קורדן ורבל ווילסון עלו לבמה בלבוש מלא של חתולים, כהומאז' למחזמר המצליח אותו הם החריבו על המסך הגדול. הקהל אמנם קיבל את השניים באהבה, אבל ברשתות החברתיות צפו מחדש רגעי החרדה של האנשים שאשכרה צפו בסרט.

גולשת זיהתה את החתולים שלה מככבים בטקס האוסקר

מלבד תלונות על חסרונו של מנחה ומונולוג פתיחה סטייל ריקי ג'רבייס בטקס פרסי גלובוס הזהב, הרשת התמקדה בחסרונם של שחקנים אהובים שהלכו לעולמם השנה מהמונטאז' המסורתי של "לזכרם", שמקדש דקות ארוכות של מחיאות כפיים לשחקנים שהלכו לעולמם בשנה האחרונה. ברשימת השחקנים שהודרו מהרשימה הייתה השחקנית קתרין הלמונד ("ברזיל"), לוק פרי (לנצח דילן מ"בברלי הילס 90210") וגם קמרון בויס (סדרת סרטי "מגודלים") שהלך לעולמו השנה בגיל 20. גם שמות פחות גדולים, אך בהחלט ראויים נזנחו כמו סיד הייג, רון ליבמן, סו ליון (כוכבת "לוליטה" של סטנלי קובריק) ועוד.

חסרונו של לוק פרי היה בולט במיוחד לאור העובדה שהוא השתתף בסרט "היו זמנים בהוליווד" שהיה מועמד לפרס הסרט הטוב. מנגד, מי שכן הוזכר היה קובי ברייאנט שמעולם לא כיכב בסרט, אבל זכה באוסקר על הפקת הסרט הדוקומנטרי הקצר "Dear Basketball".

מן הראוי להזכיר שזאת ממש לא הפעם הראשונה בה שמות גדולים ואהובים מודרים מהטקס המסורתי, רק בשנה האחרונה נעדר מהרשימה ורן טרויר, פעלולן ושחקן פופולרי שמוכר בעיקר כתפקידו כ"מיני מי" בסדרת סרטי "אוסטין פאוורס". מוזר שאחרי כל כך הרבה פאדיחות באקדמיה לא לומדים מטעויות.

לוק פרי בבברלי הילס 90210. Giphy
נשאר בחוץ. לוק פרי המנוח/Giphy
seperator

טקס האוסקר יהיה זמין היום ב-VOD yes ו-STINGTV, והגרסה הערוכה והמתורגמת שלו תשודר ב-yes1 וב-STINGTV בשלישי 11/2 בשעה 21:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully