וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 13 שנים בפוליטיקה: שלי יחימוביץ' חוזרת לתקשורת - ומצטרפת לתאגיד

11.2.2020 / 17:03

חברת הכנסת לשעבר תגיש תכנית רדיו זוגיות בכאן ב' עם חבר הכנסת לשעבר מש"ס יגאל גואטה. התכנית תשודר בימים ראשון עד רביעי בין 17:00 ל-18:30. יחימוביץ' וגואטה: "יש לנו דיאלוג פורה וחברות מהיום הראשון שהכרנו בכנסת, על אף שאנחנו שייכים, לכאורה, לשבטים שונים"

צילום: המכון הישראלי לדמוקרטיה, עריכה: איתי עמרם

(בסרטון למעלה: שלי יחימוביץ' בכנס המכון הישראלי לדמוקרטיה, 24 בפברואר 2019)

לאחר 13 שנים בפוליטיקה, חוזרת שלי יחימוביץ' לתקשורת ומצטרפת לתאגיד. יחימוביץ' תגיש תכנית רדיו זוגית בכאן ב' עם חבר הכנסת לשעבר (ש"ס) יגאל גואטה. התוכנית תשודר בימים א'-ד' בשעות 17:00-18:30. התכנית הראשונה תשודר ב-4 במרץ והיא תסכם את אירועי היום.

לפני כחצי שנה הודיעה יחימוביץ' על פרישה מהחיים הפוליטיים, לאחר שמילאה שורה של תפקידים בכירים, ביניהם יו"ר מפלגת העבודה וראש האופוזיציה. התוכנית "שלי וגואטה" תשולב ברצועת אחר הצהריים של רשת ב', תעסוק בסוגיות אקטואליות וחברתיות, ותשלב משדר אקטואליה עם דיאלוג בין השניים, המגיעים משני צידי המתרס הפוליטי.

טרם המעבר לפוליטיקה, הגישה יחימוביץ' את התוכנית "פגוש את העיתונות" בחדשות 12, את הפינה "גילוי דעת" באולפן שישי, את התוכנית "הכל דיבורים" ברשת ב' של קול ישראל, ועוד ועוד. גואטה, חבר כנסת לשעבר מטעם ש"ס, מגיש בתאגיד מינואר 2018 תוכנית רדיו אישית מדי יום שישי בכאן ב' וכן את "יומן הערב", עם רן בנימיני, ומוביל את תוכנית התחקירים "האזרח גואטה" שמשודרת בכאן 11.

יחימוביץ וגואטה: "אנחנו שמחים ונרגשים לקראת התוכנית המשותפת. יש לנו דיאלוג פורה וחברות מהיום הראשון שהכרנו בכנסת, על אף שאנחנו שייכים, לכאורה, לשבטים שונים. בתקופה של שיח כל כך מקוטב ולעומתי, לשנינו יש תחושת שליחות לייצר דיאלוג שלא נתחמק בו ממחלוקות עמוקות, אבל הוא יהיה משעשע, נטול עוינות, ביקורתי ומכבד, וכמובן, נעשה הכל שיהיה מעניין".

שלי יחימוביץ' אחרי תוצאות הפריימריז למפלגת העבודה בגני התערוכה, 11 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
הגשה זוגית. יחימוביץ'/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully