וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטה, פסטיבל ג'אז ומחווה לתרנגולים: 6 המלצות לאמצע פברואר

13.2.2020 / 0:11

ריטה תחגוג ולנטיינז במופע גדוש בשירי אהבה קסומים, אילת תארח את הגרסה החורפית של פסטיבל הג'אז, מופע המחווה לתרנגולים יחזור בשל הביקוש - ועוד כמה המלצות תרבותיות שאסור לפספס השבוע

צילום: פיוז'ן, במאי: אורן סגל, באדיבות פיסטוק אמנים

(בסרטון: ריטה מבצעת את השיר "חבר של פעם" בהופעה בקיסריה, יוני 2018)

ריטה - ערב כחול עמוק

במיוחד לוולנטיינ'ז, תחזור ריטה לכמה משירי האהבה הגדולים שלה - ובראשם "ערב כחול עמוק" המופתי שכתבו מאיר אריאל ושלמה יידוב - ותחמם את הלבבות של הקהל שיתאהב בה מחדש.

מתי? 15 בפברואר, 21:00

איפה? מרכז הקונגרסים חיפה

"התרנגולים - הרמיקס"

לאור הצלחת המופע הראשון, המופע "התרנגולים - הרמיקס" שכל כולו פרשנות חדשנית ומרתקת ליצירות האהובות של "התרנגולים" יחזור למופעים נוספים. מדובר במסע של מוזיקה, תיאטרון וצילומי ארכיון נדירים - שכל כולו שיר אהבה ללהקה המיתולוגית שיצרה נעמי פולני האחת והיחידה.

מתי? 15 בפברואר

איפה? האופרה הישראלית

קולות נודדים

בקונצרט "קולות נודדים" של התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד מככבות שתי יוצרות ישראליות אשר מקורות ההשראה שלהן השפיעו על יצירתן ודרכן המוזיקלית: אסתר רדא שחוזרת לשתף פעולה עם התזמורת; ונטע אלקיים, יוצרת רב תחומית המשלבת ביצירתה השפעות אנדלוסיות, ברבריות וים תיכוניות. יחד עם נטע ישתתף שותפה לחיים וליצירה, המפיק המוזיקלי עמית חי כהן. קונצרט שכל כולו מקצבים, צבעים וקולות נודדים עם ניחוחות של המוזיקה העממית המרוקאית.

פסטיבל ג'אז אילת

מהדורת החורף של פסטיבל ג'אז אילת חוגגת עשור ומציעה סוף שבוע שכולו מוזיקה בשלל שפות חוצות גבולות עם אמנים ישראליים ובינלאומיים, הפקות מקור מיוחדות לפסטיבל, כיתות אמן ובמת ג'אם-סשן אל תוך השעות הקטנות של הלילה. בין השאר יופיעו אסף אמדורסקי (יארח את אבישי כהן החצוצרן ועמוס הופמן), נטע אלקיים (תארח את רביד כחלני), דיוויד לינקס, ועוד ועוד.

מתי? 20-22 בפברואר

איפה? מלון 'ישרוטל אגמים'

LUNA Y MEDIA

להקת הפלמנקו הישראלית בניהולה האמנותי של מיכל נתן מציגה מופע מחודש ועדכני העוסק בניפוץ המיתוסים של עולם הפלמנקו. היצירה בנויה מרצף של תמונות בעלות קשר אסוציאטיבי, מזכה את הצופה בחוויה ויזואלית משתנה לאורך המופע, גם בידי אמן פלסטי המטפל בעיצוב חלל הבמה במהלך המופע כולו, לעיתים כמתבונן ולעיתים כמשתתף אינטגרלי.

מתי? 15 בפברואר, 21:00

איפה? מרכז סוזן דלל, תל אביב

LUNA Y MEDIA פלמנקו. יוסי צבקר,
LUNA Y MEDIA/יוסי צבקר

קולנוע מן המזרח התיכון

במהלך שבוע "קולנוע מן המזרח התיכון", שייערך בסינמטק ירושלים ובשיתוף מכון ון ליר בירושלים, ייחשפו הצופים לסרטים ממיטב היצירה הקולנועית העכשווית מהמדינות טוניס, לבנון, מרוקו, סוריה, אלג'יר וסודאן, לצד קלאסיקה קולנועית ממצרים. ההקרנות ילוו בהרצאות קצרות מפי חוקרים אשר ידונו בסוגיות החברתיות, התרבותיות והפוליטיות הרחבות העולות מכל סרט ויציעו נקודות מבט מקוריות.

מתי? 17-24 בפברואר

איפה? סינמטק ירושלים

טריילר לסרט "בסוריה"

  • עוד באותו נושא:
  • ריטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully