וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסטיבל בפסח, שיטיס אתכם למלטה: אליפות הארץ במשחק האסטרטגיה הלוהט

בשיתוף הקוביה משחקים, בשיתוף הקוביה משחקים

12.2.2020 / 11:20

יש לכם כישורי מסחר, יכולות מו"מ ואינטואיציה? כנראה שאתם יכולים להיות שחקני קטאן טובים. כמה טובים? בחגיגת פסח מיוחדת במינה ב-13.04 באקספו תל אביב תיערך אליפות ישראל ב"קטאן" - המשחק שכבש את העולם. איפה נרשמים ומה מחכה לזוכה? התשובות בפנים

טורניר קטאן. מיכה פול,
הזוכה בתחרות יזכה לטוס ולייצג את ישראל באליפות העולם, שתיערך בסוף השנה במלטה/מיכה פול

"קטאן" הומצא בגרמניה לפני כ-25 שנה, הפך פופולרי מאוד באירופה ובשנת 2008 תורגם לעברית על ידי חברת "הקוביה משחקים". משחק הקופסה קטאן הוא כבר מזמן סנסציה והפך לאהוב על מאות אלפי ישראלים וישראליות. מי הכי טוב בו? ובכן, בפסח הקרוב מאות יתמודדו על התואר אלוף/ת ישראל בקטאן. התחרות תיערך בחופשת הפסח, בתאריך 13.04.2020 באקספו תל אביב (גני התערוכה), ביתן 10. הזוכה בתחרות יזכה לטוס ולייצג את ישראל באליפות העולם, שתיערך בסוף השנה במלטה.

קטאן הוא משחק מרתק, המשלב אינטראקציה חברתית, אינטואיציה, יכולות משא ומתן וכיף גדול. דבר נוסף שמייחד את המשחק ותורם להצלחתו, הוא בכך שהאלמנטים השונים בו משתנים כל הזמן ולכן הוא אף פעם לא חוזר על עצמו. כיום יש בישראל קהילה של כ-חצי מיליון שחקני קטאן, שמקיימים ערבי משחק ואירועים שונים הקשורים בו.

מפת המשחק היא בצורת משושה, שמכיל 19 משושים קטנים יותר, וכל משושה בה מייצג סוג קרקע שונה, המניב משאבים המקנים בהתאם קלפים לשחקנים. מסגרת הים אינה מניבה משאבים, למשל, אבל כוללת נמל מסחר, שמאפשר לסחור במשאבים. יער מניב עצים כמשאב, הרים מניבים סלעים לבנייה ועוד. גם אתם אוהבים את המשחק? עכשיו תוכלו להתחרות על תואר אלוף ישראל.

בנוסף למשחק קטאן הבסיסי, יש כיום בעברית מספר הרחבות, המוסיפות אפשרויות משחק חדשות ומגוונות. בשנה האחרונה לדוגמא, הגיעו לישראל שני משחקי קטאן חדשים - קטאן ג'וניור לקטנטנים וקטאן: גיבורי החלל, שלוקח את העולם של קטאן צעד קדימה.

לעמוד הפייסבוק של הקוביה משחקים

איך משתתפים באליפות ישראל בקטאן?

חשוב לדעת, כי מספר המקומות לאליפות ישראל בקטאן מוגבל, לכן כדאי למהר ולקנות כרטיסים באירוע. מחיר כרטיס להשתתפות בתחרות הוא 80 שקלים. בנוסף, מקנה הכרטיס קופון הנחה בשווי 30 שקלים לרכישה בדוכן המשחקים שבמקום (מותנה ברכישה מעל 100 ש"ח, מוגבל לקופון אחד לרכישה ביום האירוע בדוכן הקוביה משחקים). קיימת הנחה לחיילים וסטודנטים, והנחה ייחודית לגולשי וואלה. הכניסו את הקופון - wallacatan וקבלו הנחה של 30 שקלים.

התחרות תהיה מבוססת על משחק קטאן הבסיס ללא הרחבות בשולחנות של עד ארבעה שחקנים בכל שולחן. במהלך סבבי הטורניר השחקנים יצברו נקודות לפי מיקומם בשולחן בגמר כל משחק.

הזוכה באליפות ישראל יקבל כרטיס טיסה זוגי, אירוח במלון (חדר אחד) וכרטיס יחיד להשתתפות באליפות העולם בקטאן, שתתקיים במלטה בהמשך השנה.

הירשמו כבר היום והבטיחו את מקומכם

הכניסה לאירוע פתוחה לקהל הרחב, אפשר להגיע לעודד את החברים ובני המשפחה ואתם מוזמנים גם ליהנות משלל המשחקים מבית הקוביה משחקים, שיהיו זמינים בספריית משחקים רחבה, הפתוחה לשימוש חופשי לבאי האירוע (על בסיס מקום פנוי).

טורניר קטאן. הקובייה,
הכניסה לאירוע פתוחה לקהל הרחב, אפשר להגיע לעודד את החברים ובני המשפחה ואתם מוזמנים גם ליהנות משלל המשחקים מבית הקוביה משחקים/הקובייה

לוח הזמנים של אליפות ישראל בקטאן:

כניסת קהל - 10:30
כניסה לאולם התחרות - 11:30
תחילת סבב ראשון - 12:00
תחילת סבב שני - 13:30
תחילת סבב שלישי - 15:00
תחילת חצי גמר - 16:30
תחילת סבב הגמר - 18:00

*הזמנים הרשומים כאן הם להערכה בלבד ויתכנו שינויים במהלך היום. מומלץ להתעדכן בעמוד הפייסבוק של הקוביה משחקים. (לעמוד הפייסבוק של הקוביה משחקים)

*התייצבות מוקדמת לכל סבב הינה מחייבת.

*אליפות הארץ בקטאן מוגבלת לגילאי 14+.

* השתתפות לגילאי 14-17 דורשת אישור הורים חתום שיש להציגו בתחרות - לאישור ההשתתפות ולאישור התלוות למימוש הזכייה. להורדת טופס אישור

*לצורך הרשמה וכניסה לאירוע יש להציג את אישור ההזמנה*

טורניר קטאן. הקובייה,
התחרות תהיה מבוססת על משחק קטאן הבסיס ללא הרחבות/הקובייה
בשיתוף הקוביה משחקים, בשיתוף הקוביה משחקים
  • עוד באותו נושא:
  • קטאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully