וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההצלחה לפני שנתיים: הכנר אנדרה ריו ישוב להופיע לישראל

13.2.2020 / 9:00

הכנר והמנצח ההולנדי אנדרה ריו ישוב לישראל, ויופיע עם התזמורת והמקהלה הסימפונית שלו "יוהן שטראוס" ובהשתתפות סולנים אורחים ב-4 בנובמבר בהיכל מנורה מבטחים. באפריל 2018 קיים ריו ארבע הופעות באותו מקום

אנדרה ריו במסר לקהל הישראלי לקראת הופעתו בארץ/יח"צ

הכנר והמנצח ההולנדי אנדרה ריו ישוב לישראל, ויופיע עם התזמורת והמקהלה הסימפונית שלו "יוהן שטראוס" ובהשתתפות סולנים אורחים ב-4 בנובמבר בהיכל מנורה מבטחים. באפריל 2018 קיים ריו ארבע הופעות באותו מקום.

ריו בן ה-70 מנצח על תזמורתו הסימפונית תוך שהוא מנגן על כינורו, כשפניו פונות אל הקהל במשך ההופעה כולה. במהלך 30 שנות פעילותו מכר ריו עשרות מיליוני עותקים מאלבומיו. הופעתו בישראל היא חלק מסיבוב הופעות בינלאומי של קונצרטים גדולים המתקיימים באירופה, ארצות הברית, קנדה, יפן ואוסטרליה. מטעם הזמר נמסר כי שנת 2019 הייתה השנה המוצלחת ביותר בקריירה של ריו, עם יותר מ-700 אלף כרטיסים שנמכרו להופעותיו ברחבי העולם.

אנדרה ריו בהופעה בהיכל יד אליהו. סיון פרג', מערכת וואלה! NEWS
אנדרה ריו בהופעתו בהיכל ביד אליהו/מערכת וואלה! NEWS, סיון פרג'

"אני והתזמורת מאוד נרגשים לחזור השנה לישראל, במסגרת סיבוב ההופעות העולמי 2020", מסר ריו. "הביקור הראשון שלנו ב-2018 היה פשוט בלתי נשכח ומאוד מרגש. הקהל הישראלי הוא קהל מאוד נלהב, חם ומלא תשוקה. זה יהיה נהדר לחזור אליכם בנובמבר ולחגוג את האהבה, החיים וכמובן המוזיקה".

מכירת הכרטיסים תפתח היום (חמישי, 13 בפברואר) בשעה 18:00. כרטיסים ניתן לרכוש כאן

  • עוד באותו נושא:
  • אנדרה ריו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully