וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הסרטון עם נתניהו: אראל סג"ל הושעה מכאן 11

בעקבות הסערה סביב הסרטון בו הוא נצפה מזמר עם עמיתיו ינון מגל שמעון ריקלין ועם ראש הממשלה נתניהו, אראל סג"ל הושעה מתאגיד השידור. נתניהו בתגובה: "איזה בושה, איזה בדיחה"

עריכה: שאול אדם

היום (חמישי) בצהרים העלה ינון מגל לטוויטר סרטון יוצא דופן: הוא ושני עמיתיו, שמעון ריקלין ואראל סג"ל, מנגנים ומזמרים את "שבחי ירושלים" של אביהו מדינה, כשלפתע מצטרף אליהם ראש הממשלה בנימין נתניהו, והשלושה שרים עמו בידידות ובניחותא.

התגובות, כצפוי, לא איחרו לבוא: הרשתות החברתיות סערו בעקבות הסרטון והתקוממו על העובדה כי שלושה עיתונאים מצטלמים בסיטואציה כה אינטימית ומבודחת עם מי שאמור להיות מושא סיקור וביקורת שלהם. מה עוד, שינון מגל גם אמור לשמש עד מטעם התביעה במשפטו הקרוב של נתניהו. בהמשך לכך, גם תגובת מעסיקיו של סג"ל לא איחרה לבוא, והוא נקרא לבירור ביום שני בכוונה להקפיא את הופעותיו עד אחרי הבחירות. "הסרטון מהווה לכאורה עבירה על כללי האתיקה של התאגיד, שאוסרים על השתתפות בתעמולת בחירות. סג"ל הושעה עד לבירור העניין", נמסר מחטיבת החדשות של כאן 11. נוסף לכך, חשבון הטווויטר של כאן 11 העלה ציוץ לעגני למדי על חשבון ההשעייה וכישוריו המוזיקליים של המגיש.

האם ייתכן שזו לא ההשעיה האחרונה של אראל סג"ל, והאם צעד כזה צפוי גם נגד ינון מגל? השניים, כזכור, משדרים גם ברדיו 103fm. מנכ"ל התחנה, אור צלקובניק, מסר לוואלה! תרבות - "העניין נעשה שלא בידיעת הנהלת התחנה, והוא נמצא עתה בבירור".

הסרטון השערורייתי

כך או כך, גם התגובה של נתניהו לכל זה הגיעה במהירות: "איזה בדיחה, איזה בושה", הצהיר, והקהל הגיב בשירה משותפת של "שבחי ירושלים". מפלגת ימינה, מצידה, מסרה כך: "הזוי. שנים שלהקה תקשורתית חד מימדית אומרת את אותם מסרים, מחבקת ומלטפת את מי שיקר לה ואת מי שחפצים ביקרו והכל גלוי וידוע. וכלום. לא השעיות, לא נזיפות ולא ביקורות. עיתונאי ימני שר 'שבחי ירושלים' עם ראש הממשלה - מושעה מיידית מעבודתו. בושה". אראל סג"ל, מצידו, סירב להגיב.

עוד בוואלה!

"ביבי ושלישיית שוחד, מרמה והפרת אמונים": הרשת מגיבה לסרטון "ביבי והשופרות"

לכתבה המלאה
הציוץ הלעגני על אראל סג"ל. כאן 11, צילום מסך
הציוץ הלעגני/צילום מסך, כאן 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully