וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית לין כהן ("סקס והעיר הגדולה") הלכה לעולמה בגיל 86

15.2.2020 / 22:15

השחקנית האמריקנית, שגילמה את מגדה - עוזרת הבית של מירנדה הובס ב"סקס והעיר הגדולה", הלכה לעולמה בגיל 86. היא אף גילמה את גולדה מאיר בסרט "מינכן" של שפילברג. שרה ג'סיקה פרקר: "לין היפה, כישרון, חן, השראה. נוחי בשלום על משכבך"

צילום: רויטרס

(בסרטון: סינתיה ניקסון, כוכבת הסדרה "סקס והעיר הגדולה" שוקלת להתמודד לתפקיד מושלת ניו יורק, 2018)

השחקנית האמריקנית לין כהן, שגילמה את מגדה בסדרה "סקס והעיר הגדולה", הלכה לעולמה בגיל 86 אתמול ביו יורק. מגדה הייתה עוזרת הבית השמרנית של מירנדה הובס (סינת'יה ניקסון), ובראיון שהעניקה ב-2018 למגזין קוסמופוליטן, סיפרה על התפקיד שפרסם אותה: "היא הייתה חכמה מאוד, בוסית, ואחת שלא סבלה טיפשים". כהן גילמה את התפקיד הזה גם בסדרה וגם בסרט "סקס והעיר הגדולה". בנוסף גילמה כהן תפקידים נוספים רבים, ביניהם גולדה מאיר בסרט "מינכן" של סטיבן שפילברג ומאגס בסרט "משחקי הרעב".

כהן, יהודיה שנולדה בקנזס סיטי שבמיזורי, שיחקה גם בסדרות טלוויזיה, ביניהן "האחות ג'קי", "חוק וסדר", "גברת מייזל המופלאה", "מומחה לכלום" ועוד ועוד. היא אף הופיעה בתיאטרון והייתה מועמדת לפרסים בזכות תפקידיה שם.

כוכבת "סקס והעיר הגדולה" שרה ג'סיקה פרקר ספדה לכהן באינסטגרם: "לין כהן היפה, הקולגה היקרה שלנו. כישרון, חן, השראה. תנוחי בשלום על משכבך"

לין כהן. AP
השראה. לין כהן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully