וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרגדיה שמסעירה את בריטניה: מגישת הריאליטי קרוליין פלאק התאבדה

16.2.2020 / 8:59

כשבועיים לפני פתיחת המשפט נגדה בעוון תקיפת בן זוגה לשעבר, ולאחר שהצהובון "הסאן" ירד לחייה במשך שבועות, מגישת הריאליטי הבריטית קרוליין פלאק שמה קץ לחייה

מערכת וואלה! News ו-BBC

סוף עצוב לפרשת קרוליין פלאק: לאחר שהתקשורת הבריטית הצהובה ירדה לחייה, מגישת הטלוויזיה הבריטית נמצאה מתה בביתה אתמול (שבת) לאחר ששמה קץ לחייה - והיא בת ארבעים בלבד. הפרשה הטרגית מסעירה את הממלכה המאוחדת וחושפת מחדש את הכוח ואת הצביעות של הצהובונים.

פלאק היתה מהפנים המוכרות ביותר על המסך הקטן של בריטניה. היא זכתה ב"רוקדים עם כוכבים" והנחתה שלל תוכניות, בהן "אקס פקטור" ולאחרונה גם "אי האהבה". הכוכבת הייתה אמורה גם להנחות את העונה החדשה שלה אך הוחלפה ברגע האחרון, זאת בעקבות הליך משפטי שנפתח נגדה בעוון תקיפת בן זוגה לשעבר, לואיס ברטון.

פלאק הואשמה בכך שניסתה לתקוף אותו עם מנורה, המשפט היה אמור להתחיל בתחילת מרץ, ומזה שבועות הצהובונים הבריטים מסקרים את הפרשה בצורה בוטה ולעגנית שהשפילה את הכוכבת. היא הורידה פרופיל, התרחקה מן הרשתות החברתיות וחשה מאוכזבת ונטושה בשל היחס כלפיה.

המרושע בצהובונים, כרגיל, היה "סאן", שמיהר למחוק כתבה משפילה בעניינה של פאלק ותחת זאת מפרסם שלל מאמרים על התמודדות עם מצוקה נפשית, מה שכמובן הוביל למתקפה נגדו ברשתות החברתיות בשל הצביעות שלו.

לפני יחסיה הסוערים עם ברטון, פלאק היתה בין השאר בת הזוג של הנסיך הארי ושל המוזיקאי הארי סטיילס. בהודעה שפרסמה משפחתה נאמר: "קרוליין הלכה לעולמה. אנחנו מבקשים מן התקשורת לכבד את הפרטיות שלנו ולא לנסות ליצור איתנו קשר או לצלם אותנו".

קרולין פלאק. GettyImages
סוף עצוב. קרולין פלאק/GettyImages

לפני ארבעה חודשים העלתה פלאק לאינסטגרם פוסט שהיה מצמרר כבר בזמנו וכיום מצמרר עוד יותר. "רציתי לכתוב משהו על הבריאות הנפשית שלי", כתבה אז. "בזמן האחרון אני נמצאת במקום מוזר. קשה לי לדבר על זה. אני מניחה שאלה החרדות והלחצים של החיים, וכשניסיתי לדבר על זה עם מישהו, אמרו שאני חופרת. בגלל זה אנשים שומרים את הרגשות שלהם לעצמם. אני שונאת לדבר על הרגשות שלי, והכי מפחיד אותי להפוך לעול. אני בת מזל שאני מסוגלת להרים את עצמי גם כשהכל חרא, אבל מה יעשה מי שלא מצליח? תהיו נחמדים לאנשים. אתם אף פעם לא יודעים מה קורה בתוכם. אף פעם".

מעט לפני מותה, העלתה פלאק פוסט אחרון לאינסטגרם - קולאז' תמונות שלה ושל חברה הטוב ביותר, כלבה רובי, מהיחידים שלא נטשו אותה בשעותיה הקשות.

עוד בוואלה!

טרגדיה: מתמודד בתוכנית "שלוש" התאבד

לכתבה המלאה
קרולין פלאק. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט האחרון/צילום מסך, אינסטגרם
הסאן נגד קרולין פלאק. אבנר שביט, צילום מסך
הכתבה שנמחקה מ"סאן"/צילום מסך, אבנר שביט
  • עוד באותו נושא:
  • הסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully