וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההשעייה והבירור: אראל סג"ל ישוב להגשת תוכניתו בכאן 11

17.2.2020 / 16:00

סג"ל, שהושעה מהגשה בכאן 11 בשל "סרטון השופרות" שלו עם רה"מ נתניהו, ישוב מחר להגשת תוכניתו. זאת לאחר שיחת בירור שהתקיימה איתו בתאגיד, שבה הובהר לו כי הסרטון עשוי להתפרש כתעמולת בחירות בהשתתפותו, ואסורה על פי תקנון האתיקה של התאגיד

רן צימט

(ראיון באולפן וואלה! NEWS עם שמעון ריקלין ואראל סג"ל מלפני כשנתיים)

סוף לסערת "סרטון השופרות": לאחר שיחת בירור שהתקיימה היום בין ארא"ל סגל למנהל חטיבת החדשות, ברוך שי, הוחלט כי סג"ל יחזור ביום שלישי להגיש בכאן 11. מהתאגיד נמסר שלסג"ל הובהר כי הסרטון שצולם עם ראש הממשלה נתניהו בתקופת בחירות עשוי להתפרש כתעמולת בחירות בהשתתפותו, זאת בניגוד לתקנון האתיקה של התאגיד. "הובהר לסג"ל כי כעיתונאי בשידור הציבורי מצופה ממנו להקפיד על שמירת הקוד האתי", נמסר מכאן.

קלמן ליבסקינד אראל סג"ל סגל כאן 11. צילום מסך, תאגיד כאן, צילום מסך
"הובהר לסג"ל כי כעיתונאי בשידור הציבורי מצופה ממנו להקפיד על שמירת הקוד האתי". התוכנית "קלמן וסג"ל"/צילום מסך, צילום מסך, תאגיד כאן

ביום חמישי עלה בטוויטר סרטון שבו סג"ל מצולם עם ינון מגל, שמעון ריקלין וראש הממשלה בנימין נתניהו בעודם מנגנים ומזמרים את "שבחי ירושלים" של אביהו מדינה. בעקבות כך הודיע התאגיד כי סגל יושעה מהגשת "קלמן וסג"ל" בכאן 11 וכי הופעותיו יוקפאו עד אחרי הבחירות. מחטיבת החדשות של כאן 11 נמסר ביום חמישי כי "הסרטון מהווה לכאורה עבירה על כללי האתיקה של התאגיד, שאוסרים על השתתפות בתעמולת בחירות. סג"ל הושעה עד לבירור העניין". נוסף לכך, חשבון הטוויטר של כאן 11 העלה ציוץ לעגני למדי על חשבון ההשעייה וכישוריו המוזיקליים של המגיש.

העיתונאי קלמן ליבסקינד הודיע אתמול כי הוא מסרב להגיש את התוכנית "קלמן וסג"ל" בכאן 11 ללא שותפו סג"ל. הבוקר התקיים הבירור של סג"ל בתאגיד, שהוביל לשינוי בעמדת התאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully