וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל בעיות בריאותיות: אוזי אוסבורן ביטל את סיבוב ההופעות שלו באמריקה

18.2.2020 / 9:26

הרוקר האגדי, שרק לפני חודש חשף שהוא חולה בפרקינסון, הודיע למעריציו כי הוא נאלץ לטוס לאירופה כדי לקבל טיפול רפואי ולפיכך הוא מבטל את סיבוב ההופעות המתוכנן בצפון אמריקה: "הייתה לי שנה חרא, אני אסיר תודה על הסבלנות של כולכם"

יח"צ - חד פעמי

המוזיקאי האגדי אוזי אוסבורן ביטל את סיבוב ההופעות שלו בצפון אמריקה בשל בעיות בריאותיות. בהודעה שפורסמה באתר של הזמר נכתב כי אוסבורן נאלץ לבטל את הופעותיו על מנת לקבל טיפול רפואי ולהחלים מבעיותיו הבריאותיות. "אני אסיר תודה לכולם שהיו סבלניים, כי הייתה לי שנה חרא", מסר. "אני לא רוצה להתחיל סיבוב הופעות ואז לבטל הופעות בדקה התשעים כי לא הוגן כלפי המעריצים. אני מעדיף לבטל עכשיו ולהחזיר לכם את כספכם, וכשאחזור לסיבוב ההופעות בצפון אמריקה - אלו שביטלו את הכרטיסים יהיו הראשונים בסדר העדיפות לרכוש כרטיס חדש בבוא העת". אלבומו החדש של אוסבורן צפוי לצאת ב-21 בפברואר. לאחר מכן הוא צפוי לטוס לאירופה כדי לקבל כאמור טיפול רפואי.

לפני כחודש חשף הרוקר הבריטי וסולן "בלאק סאבאת" האגדית, כי הוא חולה במחלת הפרקינסון. בריאיון שהעניק ביחד עם רעייתו שרון לתכנית "בוקר טוב אמריקה", סיפר כי אובחן עם המחלה בפברואר 2019: "אני לא טוב בלשמור על סודות. קשה לי להסתובב עם זה בלי לספר. יש הרבה סוגים של פרסינקון, זה לא גזר דין מוות אבל זה משפיע על עצבים מסוימים בגוף". הוא סיפר עוד על הנפילה הקשה שחווה שבעקבותיה נאלץ לבטל סיבוב הופעות באירופה: "זו הייתה השנה הקשה בחיי".

הריאיון של אוסבורן שבו הוא חושף את מחלתו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully