וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שעבר על חוקי הבית: אלון הודח מבית האח הגדול

18.2.2020 / 17:36

אלון וולקוביצקי, שנכנס כדייר לבית האח הגדול לפני שלושה ימים בלבד, התבקש לעזוב את הבית לאחר שעשה שימוש במידע מבחוץ ובכך עבר על חוקי התוכנית. אלון כתב הבוקר בפייסבוק שלו: "בקרוב אשבור שתיקה אודות מופע החבובות המלטף. הניצחון על עוכרי ישראל יהיה מחוץ למסכים"

אסיף אלקיים מדבר ב"אח הגדול" על אהבתו למעיין אדם

אלון וולקוביצקי, שנכנס כדייר לבית האח הגדול לפני שלושה ימים, התבקש (שלישי) לעזוב את הבית. בהפקת התכנית החליטו להוציאו לאחר שמאז כניסתו לבית עשה מספר פעמים שימוש במידע מבחוץ, ובכך עבר על חוקי התוכנית. אלון נכנס בכניסה השנייה של דיירי האח הגדול שקרתה ביום שבת האחרון. על פי חוקי התוכנית, על הדיירים שנכנסים בכניסה השנייה חל איסור מוחלט לעדכן את הדיירים הוותיקים במידע מבחוץ. אלון כאמור עשה זאת מספר פעמים על אף שנקרא לחדר האח הגדול והוסבר לו כי זו עבירה חמורה על חוקי הבית. היום כשעשה זאת שוב לא נותרה ברירה והפקת האח הגדול הודיעה לו על הוצאתו מבית האח הגדול.

(עדכון - 19.2, 9:00) - לאחר שהודח מבית האח הגדול, תקף אלון בעמוד הפייסבוק שלו את הפקת האח הגדול: "בקרוב מאד גם אני אשבור שתיקה אודות מופע החבובות המלטף והלא מאוזן בצורה כל כך מובהקת, גלויה וברורה. אני לא אשתמש בשקרים ובעלילות דם מבזות ובזויות נגד חיילי צה"ל ומדינת ישראל, מבטיח לכם. הניצחון על עוכרי ישראל יתרחש מחוץ למסכים בבחירות הקרובות ובעזרת השם ולא היכן שהם מאותרגים".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully