וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאסתי בדייטים": חשיפה ראשונה של הדר, כלה ב"חתונה ממבט ראשון"

21.2.2020 / 0:06

הדר ברייר, 33, רקדנית וביולוגית, תשתתף בעונה השלישית של "חתונה ממבט ראשון" שעולה בשבת בקשת 12. בריאיון לוואלה! תרבות היא מסבירה למה הלכה לתכנית ("הייתי צריכה ניעור מהלופ של הדייטים"), איך אמא הגיבה ("ניסתה להניא אותי") ואיך שירי ולירן הפיחו בה תקווה

פרומו, חתונה ממבט ראשון

אחרי שאמה של הדר ברייר גילתה שהיא עומדת להתחתן בעונה השלישית של התכנית המצליחה "חתונה ממבט ראשון" (קשת 12), היא הושיבה אותה לשיחה. "אני הייתי בטוחה שהיא מאוד תשמח אבל היא לקחה את זה קצת קשה", משחזרת ברייר, 33, בריאיון לוואלה! תרבות. "היא אמרה לי שלדעתה מגיע לי הרבה יותר מזה - ואת הטוב ביותר. היא לא חשבה שצריך לשדך לי מישהו בצורה הזו. היא אמרה לי שהיא לא חושבת שהישועה תגיע מהתוכנית הזו".

ומה ענית?

"זה ערער אותי כי היה בזה משהו. התלבטתי אם להמשיך בתהליך, אבל בסופו של דבר אמרתי לה שתסמוך עלי כי היא מכירה אותי. אמרתי לה שאני הולכת בעקבות הלב ושאני מתכוונת לשמור על עצמי. אמרתי לה שאם השידוך יצליח - אז אחלה. ואם לא - אז לא נורא".

והיא הגיעה לחתונה או שהיא החרימה אותה?

"בטח שהגיעה. אפילו כשהיא מבקרת אותי ולא מסכימה לכל צעד, היא תמיד עומדת מאחורי כל החלטה שלי ונמצאת שם לידי".

עקבו אחרי וואלה! תרבות בפייסבוק ובאינסטגרם

הדר ברייר, כלה חדשה בחתונה ממבט ראשון. גילי לוינסון,
מוכנה לטוקבקיסטים. ברייר/גילי לוינסון

הדר ברייר, תל אביבית ובמקור מאשדוד, רוקדת בלט מגיל שש. מאז ומתמיד היו לה שני חלומות שהיא רצתה להגשים: להיות רקדנית מקצועית ולהיות ביולוגית. את שניהם היא הגשימה. היא צמחה להיות רקדנית מקצועית ועד גיל 26 היא הייתה חלק מלהקת הבלט הישראלי, במקביל לעבודתה כמורה לבלט, היא עובדת כביולוגית במעבדה ב"מכון אלה" בתל השומר - מעבדה שעושה מוצרים קליניים לחולי סרטן. "אחד בשביל השכל ואחד בשביל הרוח", היא צוחקת. "אני מצליחה לשלב את שני העולמות וזה הכי כיף שיש".

ברייר צפויה להשתתף בעונה השלישית של "חתונה ממבט ראשון" שעולה בשבת (21:15, קשת 12), אחרי שהעונה השנייה הפכה לעוד יותר מדוברת מהראשונה ואין איש במדינה שלא מכיר את התהפוכות שעברו שירי ולירן, את הקרירות שנשבה בין דודו לצוקית ואת סיפור האהבה שהסתיים בין בת-אל ליוגב. "הסיפור של שירי ולירן השפיע עלי מאוד והוכיח לי שהפורמט מוצלח", היא אומרת. "אפילו אם זה רק זוג אחד מתוך השישה ששרד ונשאר יחד, לא מובן מאליו. אנשים מזלזלים, אבל לדעתי אחד מתוך שישה זה לא מעט. הם כבר כמעט שנתיים יחד, ואילולא הפורמט הם היו פוסלים אחד את השנייה אחרי דייט או שניים, וזה לא היה הופך להיות סיפור אהבה".

אז למה בעצם החלטת ללכת לתוכנית?

"כי מצאתי את עצמי באיזה לופ של דייטים ושל אפליקציות להכרויות. פגשתי אנשים טובים והיו לי דייטים טובים, אבל גם כשנוצר חיבור והגענו לשלב מתקדם יחסית, פתאום אני או הוא מסיבה כזו או אחרת מחליטים לפסול אחד את השנייה ולסיים את זה. הייתי פוסלת גברים על שטויות, והם היו גם פוסלים אותי על שטויות. הרגשתי שאין יותר תקווה בעולם הדייטים והייתי צריכה ניעור. 'חתונה ממבט ראשון' זה הניעור מבחינתי".

אז החלטת ללכת לכיוון הכי קיצוני שיש? להתחתן בטלוויזיה ולהיות מצולמת בכל שעות היום?

"אני בן אדם של מעשים קיצוניים. הכול אצלי זה הכול או כלום. אבל צריך להודות שהחתונה עבורי זה טיפה גימיק. זו הרי לא חתונה על הנייר. אז זרמתי עם זה. בסופו של דבר, במעגל שאני נמצאת בו לא מצאתי בן זוג. כולם או בזוגיות או בחיי משפחה. מהדייטים התחלתי להתייאש, ואז הציעו לי את 'חתונה ממבט ראשון'. לא חשבתי מיד ללכת, בהתחלה צחקתי וסירבתי, אבל אחר כך אמרתי 'למה לא, מה יכול להיות?'. או שימצאו לי שידוך ראוי או לא".

והחברים בטח נדהמו.

"כן, הם היו מאד מופתעים. חלק אמרו לי שזה מאד מתאים לי וחלק אמרו לי שזה הכי לא מתאים לי לעשות את זה. אבל כולם מאד פרגנו ואמרו לי שיש לי המון אומץ".

עוד בוואלה!

"זה דווקא לא סוף רע": בת-אל חושפת מדוע יוגב והיא נפרדו

לכתבה המלאה
הדר ברייר, כלה חדשה בחתונה ממבט ראשון. באדיבות המצולמים
"אדם של מעשים קיצוניים". ברייר/באדיבות המצולמים

הייתה לך מערכת יחסים רצינית?

"כן, זה גם היה אחד הקריטריונים שעל פיו בחרו את המשתתפים. רצו לראות את מידת הרצינות שלנו. הייתי במערכת יחסים רצינית לפני שלוש שנים, היינו יחד שלוש שנים וחצי. למה נפרדנו? הוא יגיד שזה לא עבד, אני אגיד שזו תשובה כללית מדי. היו לנו בעיות תקשורת וזה משהו שהתקבע ועם הזמן היה קשה לשנות. זה התחיל להיות בעייתי, נוצרו פערים ואז לא הייתה ברירה אלא להיפרד. לאחר מכן יצאתי לדייטים, ואפילו יצאתי עם מישהו לכמה חודשים, אבל שום דבר לא עבד. אין לי מושג למה. משהו לא היה חזק מספיק. אפשר הרי לפסול על מאה ואחד דברים, אבל אם הבחור מוצא חן בעיניך - את תדעי לעגל את הפינות ולא לפסול אותו על מה שהיית פוסלת כל אחד אחר. האמת, שנראה לי שאנחנו חיים בתקופה של חשש מהחמצה. אנשים יוצאים לדייט או נמצאים בזוגיות, אבל יודעים שיש מבחר עצום בחוץ וחוששים שהם מפסידים משהו טוב יותר. זה לופ שכולנו נמצאים בו. כל ריב קטן מפוצצים הכול כי יודעים שיכול להיות משהו טוב יותר".

ול'חתונה ממבט ראשון' את באה עם גישה שונה?

"כן, אני באה הרבה יותר פתוחה. גם אין לי ברירה. אני עומדת לבלות עם האדם 42 יום ולחיות איתו. באמת רציתי לעשות תהליך ושמחתי שנותנים לי את האופציה. עברתי חודשיים של מיונים, של שיחות עם הפסיכולוגים, מילאתי מלא שאלונים, וככה זה לדעתי ממוקד יותר. גם אני ממוקדת יותר במה אני רוצה ובמה אני צריכה להשתפר. באתי פתוחה ממקום אחר".

ואיזה בחור ביקשת שישדכו לך?

"ביקשתי שישדכו לי גבר שאפתן, שיש בו גם צד ילדותי. בחור חיובי לגבי החיים, שאפשר לצחוק איתו, שיהיה נאמן וכן, ושתהיה לנו תקשורת טובה".

הדר ברייר, כלה חדשה בחתונה ממבט ראשון. גילי לוינסון,
גם רוקדת. ברייר/גילי לוינסון

על הדרך יש סיכוי גדול שתהיי מפורסמת. זה מעניין אותך?

"לא בשביל זה באתי לתוכנית, אבל אני לאט לאט מבינה את הדבר הזה. אני יודעת שאי אפשר להתעלם מזה. אני חושבת שזה מחיר שאני מוכנה לקחת כדי למצוא זוגיות ראויה".

ואם תהיי לא נחמדה כלפי בן הזוג שלך, הטוקבקים ישחטו אותך. את בטח ראית איך שירי הפכה לאויב העם בעונה שעברה בגלל היחס הקר שלה ללירן.

"כן, כן, ראיתי. אני לא יודעת עדיין, אבל אני חושבת שאני אנסה להימנע מלקרוא טוקבקים. אני גם ארפד את הבית בדברים לא שבירים, ונקווה לטוב (צוחקת). שמע, אני חזקה נפשית. אני חושבת שאני יכולה להתמודד עם זה. אני יודעת מי אני. אני לא רק מעוררת אמפטיה. אין לי ספק, אבל אתמודד עם התגובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully