וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד טראמפ נכנס ב"פרזיטים" ובבראד פיט - וחטף בחזרה

21.2.2020 / 10:16

הנשיא השתלח בזוכה האוסקר הקוריאני במהלך עצרת בקולורדו, תהה למה סרט שאינו דובר אנגלית זוכה באוסקר, וקרא לבראד פיט "חוכמולוג קטן". המפיצים של "פרזיטים" בתגובה - "טראמפ לא יודע לקרוא"

סרטי נחשון ורד קייפ

"פרזיטים" הקוריאני הפך לפני שבועיים לסרט הלא דובר אנגלית הראשון שזוכה באוסקר לסרט הטוב ביותר, ולראשון שזוכה הן בפסלון הזה והן בפסלון לסרט הבינלאומי הטוב ביותר. לא כולם באמריקה אהבו את זה, והיום הצטרף למקהלה גם האזרח מספר אחד, דונלד טראמפ, שאינו ידוע באהבתו לתרבות שאינה אמריקאית.

"כמה גרועים היו האוסקרים השנה?", שאל במהלך עצרת בקולורדו, ואז ענה לעצמו - "והזוכה הוא... סרט מדרום קוריאה. מה לעזאזל? אפשר לקבל את 'חלף עם הרוח' בחזרה? יש לנו מספיק צרות עם דרום קוריאה בכל מה שקשור למסחר, אז עכשיו גם נותנים לה את האוסקר? הסרט באמת היה טוב? אני לא יודע".

"פרזיטים", יש לציין, כבר הכניס יותר מ-200 מיליון דולר ברחבי העולם, והיה הצלחה מסחרית גם בארצות הברית, כך שכנראה כי אמריקאים רבים דווקא כן התחברו לחוויה הקולנועית הקוריאנית. ניאון, החברה שהפיצה את הסרט בארצות הברית, הגיבה לדברי הבלע של טראמפ בציוץ קצר שאומר הכל: "זה מובן. הוא לא יודע לקרוא".

דונלד טראמפ. GettyImages
טראמפ בעצרת/GettyImages

הנאום של טראמפ

ציוץ התגובה של מפיצי "פרזיטים"

אחרי שהשתלח ב"פרזיטים", התפנה טראמפ לתקוף את בראד פיט, שעקץ אותו במהלך נאום הזכייה שלו באוסקר. "אף פעם לא אהבתי אותו", אמר הנשיא על כוכב "היו זמנים בהוליווד", ואז הוסיף - "הוא עלה על הבמה, אמר משהו מתחכם. הוא חוכמולוג קטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully