וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופי: איחוד לא מתוסרט של "חברים" ישודר ב-HBO Max

22.2.2020 / 10:11

עכשיו זה רשמי: במסגרת חגיגות 25 השנה לסדרה "חברים", ששת כוכביה ושני יוצריה יצלמו איחוד לא מתוסרט לספיישל ב-HBO Max, שיהיה זמין בחודש מאי. כל אחד מהם ירוויח בין 2 וחצי ל-3 מיליון דולר, יותר מכפול מהשכר שהרוויחו בעבר לפרק בסדרה, והם גם יהיו שותפים בהפקתו

ידעתם שג'ניפר אניסטון כמעט לא שיחקה את רייצ'ל ב"חברים"?/מערכת "סיפור בדקה"

(בסרטון - ידעתם שג'ניפר אניסטון בכלל לא הייתה אמורה להיות רייצ'ל?)

עכשיו זה רשמי: בהמשך לחגיגות 25 השנה לסדרה "חברים", ששת הכוכבים המרכזיים שלה ויוצריה סיכמו סופית את עסקת האיחוד הלא מתוסרט לספיישל ב- HBO Max. האיחוד, ביחד עם כל קטלוג הפרקים של "חברים", יהיו זמינים בחודש מאי, כששירות HBO Max יושק רשמית. יש לציין שכל זה חל על ארצות הברית - בישראל השירות לא יהיה זמין כשלב ראשון, והסדרה עדיין זמינה בנטפליקס וכך תמשיך להיות בעתיד הנראה לעין.

ההגדרה "איחוד לא מתוסרט" מבהירה שלא מדובר בפרק עלילתי ובוודאי שלא בעונה חדשה לסדרה. במפגש הטלוויזיוני החדש ישתתפו ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, דיוויד שווימר, מת'יו פרי, ליסה קודרו ומאט לה-בלאנק וגם היוצרים דייוויד קריין ומרתה קאופמן. מקורות אמרו להוליווד ריפורטר שהשחקנים, שניהלו משא ומתן משותף ממש כמו בימים שבהם הסדרה שודרה, ירוויחו עבור ספיישל האיחוד בין 2 וחצי מיליון ל-3 מיליון דולר, יותר מכפול מהשכר שהרוויחו בעבר לפרק בסדרה.

הפוסט הזהה שהעלו כוכבי "חברים" שאישר איחוד לא מתוסרט של "חברים"

הספיישל יצולם באולפן שבו צולמה הסדרה המקורית, בן ווינסטון יביים וישתתף בהפקתו, כמו גם ששת כוכבי הסדרה. השחקנים אישרו את החדשות בפוסט זהה שהעלו באינסטגרם, ובו כתבו "זה קורה" לצד תמונה משותפת. בתשע השעות הראשונות מאז שעלה הפוסט עשו לו לייק שני מיליון ו-300 אלף איש בקירוב.

החדשות על האיחוד הלא מתוסרט הופיעו לאחר שהסדרה הוותיקה הגיעה לקהל חדש דרך נטפליקס. בארצות הברית היא עזבה את שירות הסטרימינג בסוף 2019, ותעבור במאי ל-HBO Max מבית וורנר מדיה, שעל פי פרסומים שילמה 85 מיליון דולר לשנה עבור זכויות שידור הפרקים מהעבר, לתקופה של חמש שנים (בסך הכל 425 מיליון דולר).

  • עוד באותו נושא:
  • חברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully