וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחין עודד זהבי והסופר דן בניה סרי יקבלו פרס מפעל חיים מאקו"ם

25.2.2020 / 8:34

פרס על שם דליה רביקוביץ' על מפעל חיים יוענק לסופר דן בניה סרי ופרס על שם פאול בן חיים על מפעל חיים למלחין בתחום המוזיקה הקונצרטית יוענק לעודד זהבי. כל אחד מהם יקבל 35 אלף שקל. הפרסים יוענקו בטקס ב-16 במרץ

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו למעלה: דן בניה סרי במפגש עם קובי מידן לקראת פרס ספיר, 2012)

אקו"ם, האגודה הישראלית השומרת על זכויות היוצרים, פרסמה היום את שמות הזוכים בפרס אקו"ם לשנת 2019-2020 בתחומי המוזיקה הקונצרטית, הספרות והשירה. בין הפרסים שיחולקו השנה: פרס על שם דליה רביקוביץ' על מפעל חיים יוענק לסופר דן בניה סרי (פרס בסך 35 אלף שקלים) ופרס על שם פאול בן חיים על מפעל חיים למלחין בתחום המוזיקה הקונצרטית יוענק לעודד זהבי (פרס בסך 35 אלף שקלים). בחירת הזוכים נעשית על ידי חבר שופטים מקצועי, המורכב מיוצרים בולטים, מבקרי תרבות ואנשי תעשייה. טקס הענקת הפרסים לזוכים בתחומי המוזיקה הקונצרטית, הספרות והשירה יתקיים ביום שני 16 במרץ, בבית היוצר של אקו"ם, האנגר 22 בנמל תל אביב, בהנחיית דורי בן זאב ובהשתתפות אנסמבל גלעד אפרת.

פרסים נוספים שיחולקו: המשוררת תהילה חכימי תקבל פרס לעידוד פרסום היצירה על ספרה "תהילה ושלום", הסופר אלי רווה יקבל פרס על ספרו "תעלומת החלילן", המשוררת נדיה עדינה רוז תקבל פרס על ספר השירה שלה "בבטן הזאב", הסופרת רות אורן תקבל פרס על ספרה "אני שורקת בגינה", המלחין אראל פז יקבל פרס על יצירתו "יצירה חדשה", המלחינה ברכה בדיל - על יצירתה "בראשית - פואמה סימפונית" והמלחין אלון נחושתן על יצירתו "לפני השאר באפל". כל הפרסים הללו על סך 15 אלף שקל האחד.

פרס מיוחד מטעם דירקטוריון אקו"ם בסך 20 אלף שקלים יוענק למשורר אמיר אור על תרומתו לתרבות, לספרות, לשירה ולקידום מעמד היוצרים בישראל.

דן בניה סרי. יח"צ,
בניה סרי/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully