וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה פוליקר, ליונל ריצ'י ופסטיבל "אישה": 5 המלצות לסוף פברואר

27.2.2020 / 0:00

יהודה פוליקר יחזור בפעם האחרונה אל אלבום המופת "אפר ואבק", ליונל ריצ'י יגיע להופיע ביום הבחירות ולהמתיק אותו במעט קלאסיקות - ועוד כמה המלצות תרבותיות שאסור לפספס השבוע

פוליקר - ריאיון/צילום: דייב שחר, עריכה: נועה לוי

יהודה פוליקר - "אפר ואבק"

30 שנה אחרי צאת אלבום המופת "אפר ואבק", אחד האלבומים הגדולים ביותר בכל הזמנים בישראל, יהודה פוליקר מסיים את סיבוב ההופעות המופלא עם שירי האלבום (ועוד כמה מלהיטיו של פוליקר מכל הזמנים). קבלו המלצה חמה: אל תעזו להחמיץ.

מתי? 28 בפברואר, 14:00

איפה? היכל התרבות תל אביב

ליונל ריצ'י

אחרי שתעשו את הבחירה הנכונה בקלפי, תוכלו להגיע להופעה של אגדת המוזיקה ליונל ריצ'י שעומד לבצע את מיטב הלהיטים מהקריירה הארוכה והמופלאה שלו. לא רק זאת: ההופעה הוקדמה לשעה 19:00 כדי שיהיה אפשר להספיק לצפות במדגם.

מתי? 2.3, שעה 19:00

איפה? היכל מנורה מבטחים, תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

פסטיבל אישה

כמדי שנה לרגל יום האישה הבינלאומי, יקיים תיאטרון חולון את הפסטיבל שמציג תכנית עשירה של 15 מופעים והפקות מקור שנוצרו ומבוצעים בעיקר על ידי נשים. מה בתכנית? קורין אלאל חוגגת 30 שנה לאלבום המופת "אנטארטיקה" ומארחת את נינט, ערן צור ושלומי שבן; מופע לציון 50 שנה למות לאה גולדברג; אמנים (קרולינה, אסף אמדורסקי, רונה קינן ועוד) שרים יהודית רביץ; ועוד ועוד.

מתי? 4-7 במרץ

איפה? תיאטרון חולון

אורח לשבת

לקראת שבת, בית אבי חי יארח את רונה קינן, אלון עדר וד"ר אריאל לוינסון למפגש של שיחה ומוזיקה בנושא הגותו של המשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק.

מתי? הערב, 27.2

איפה? בית אבי חי, ירושלים

סולני להקת הניו-יורק סיטי בלט

12 כוכבי הבלט האמריקאי הנוגע הניו-יורק סיטי בלט יגיעו להופיע בישראל עם יצירותיהם של גדולי הכוריאוגרפים אשר הטביעו חותמם על הלהקה - ג'ורג' בלנשין (מייסד הלהקה), ג'רום רובינס וכריסטופר ווילדון.

מתי? 4-8 במרץ

איפה? היכל אמנויות הבמה הרצליה ואודיטוריום חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully