וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שבאבניקים", "מחוברים: עוטף עזה", "מלכות" ושת"פ עם נטפליקס: HOT חושפת את הסדרות החדשות

25.2.2020 / 13:01

HOT חשפה הבוקר (שלישי) את הסדרות החדשות שלה לשנה הקרובה, ומעבר לה, במסגרת אירוע התוכן השנתי. בין היתר ישובו סדרות אהובות כמו "שבאבניקים", "מלכות" ו"ג'ודה", ובמסגרת החדשות צפויות "בוגד" של רון לשם ועמית כהן, "לאבד את אליס" בכיכובה של איילת זורר ועוד

טיזר העונה השנייה של "ג'ודה"/HOT

הבוקר (שלישי) חשפה חברת HOT את התוכן החדש שצפוי להגיע אל מסכיה במהלך שנת 2020 ומעבר לה. בין היתר ישובו כמה מהסדרות הכי נצפות של החברה בשנים האחרונות, בהן "מצולמים" של שלישיית מה קשור, "מלכות" בכיכובה של ריטה, "גולסטאר", "שבאבניקים" ו"ג'ודה". כמו כן תחזור "מחוברים" עם עונה מיוחדת שגיבוריה מתגוררים בעוטף עזה ומתעדים את השגרה הקשה שלהם.

בין הסדרות החדשות שצפויות להגיע השנה או מצויות בתהליכי פיתוח: "לאבד את אליס" של סיגל אבין ("האקס המיתולוגי") ובכיכובה של איילת זורר, "נורמלי" שיצרו ליאור דיין ואסף קורמן על פי סיפורו של דיין, עם ליאור ניק בתפקיד הראשי; "החולמים" שביימה מייסלון חמוד ("לא פה ולא שם"), דרמת פשע על קבוצת צעירים פלסטינים שעוקרים לתל אביב ומסתבכים עם משפחת פשע; "בוגד" של רון לשם ועמית כהן בהשראת היעלמות המטוס המלזי; "מה שקרה באוסלו", סיפור מתח פוליטי-רומנטי בהפקה ישראלית-נורבגית ובשיתוף עם נטפליקס, ועוד ועוד.

הסדרות הנצפות של HOT ב-2019

1. מצולמים
2. גולסטאריות 2
3. מטומטמת 3
4. נחמה
5. הנספח
6. בתולות 3
7. בת אל הבתולה
8. סיפורה של שפחה 3
9. צל של אמת - רוצח כביש החוף
10. סודות המוח - פרופ' יורם יובל

לאבד את אליס, איילת זורר, ליהי קורנובסקי. HOT,
מסוכנות. איילת זורר וליהי קורנובסקי, "לאבד את אליס"/HOT
נורמלי, רועי ניק. אוהד קב,
רועי ניק, "נורמלי"/אוהד קב
הסדרה "החולמים" של מייסלון חמוד. אוהד ארדין,
"החולמים"/אוהד ארדין
ג'ודה עונה 2, ציון ברוך. HOT,
ציון ברוך, "ג'ודה" עונה 2/HOT

הסדרות החדשות

נורמלי

סדרה חדשה שיצרו ליאור דיין ואסף קורמן (שגם מביים) השואבת השראה מאירועי חייו של דיין. סיפורו של נעם אשכנזי (רועי ניק, "בתולות", "אופוריה", "קיבוצניקים"), עיתונאי בן 23, פיטר-פן מטעם עצמו, מתמחה בהגשת טקסטים באיחור, הסנפת כדורי ריטלין שקונה מילדים בתיכון, השמדת מערכות-יחסים ודיבור אסוציאטיבי שנשמע כמו פואטרי-סלאם שיצא משליטה. לאחר שלקה בהתקף פרנויה קשה, נעם מוצא את עצמו מאושפז במחלקה סגורה ומתמודד לראשונה עם סביבה זרה שכוללת אנשים קיצוניים וחוקים נוקשים. במחלקה הפסיכיאטרית הוא גם מוצא לראשונה אנשים שיכולים להבין ולקבל אותו כפי שהוא, מה שגורם לו להאמין שמצא את המקום שהוא יכול להרגיש שייך, אלא שלמחלקה - ולצוות הרפואי שלה - חוקים משלו. את אביו אודי (בן דמותו של אסי דיין ז"ל) מגלם רמי הויברגר, ואת אמו של נעם מגלמת קרוליין לנגפורד, אמו האמיתית של ליאור דיין. לירון בן שלוש ("את לי לילה", "מוטלים בספק", "אישה עובדת") מגלמת את ד"ר זרובסקי, הרופאה הצמודה של נעם, איתה הוא מפתח קשר קרוב הגובל בתלותי.

יוצרי הסדרה: ליאור דיין ואסף קורמן
במאי : אסף קורמן
עורכת תסריט: שירלי מושיוף ("איש חשוב מאוד")
הפקה: דורי מדיה דרסט

לאבד את אליס

מותחן פסיכולוגי סקסי ואפל בהשראת אגדת פאוסט, מאת סיגל אבין ("בלתי הפיך"). אליס (איילת זורר) היא קולנוענית מוערכת שכבר מזה כמה שנים אינה רלוונטית. היא נשואה לשחקן מצליח (גל תורן) ויחד הם מגדלים שלוש בנות. בפגישה מקרית ברכבת פוגשת אליס את סופי (ליהי קורונובסקי) פאם פטאל צעירה ותסריטאית מבריקה החולמת שאליס תביים את התסריט שכתבה. הכישרון, הנעורים והמיניות המתפרצת של סופי מעוררים את אליס, שמפתחת כלפיה אובססיה ומכניסה אותה אל תוך חייה המקצועיים, המשפחתיים והמיניים. במה שנראה כבחירה מודעת, נשאבת אליס אל עולמה האפל וההרסני של סופי, וככל שהעלילה מתקדמת ומתפתלת כבר לא ברור מי חדרה אל חייה של מי, מי לוקחת ומי נותנת, ומי תוביל את מי אל הסוף הפטאלי. עוד משתתפים: שי אביבי, חלי גולדנברג, יוסי מרשק.

יוצרת הסדרה: סיגל אבין
במאית : סיגל אבין
הפקה: דורי מדיה דרסט

החולמים

מייסלון חמוד, אחת הבמאיות המסקרנות של השנים האחרונות, שגרפה עם סרטה "לא פה לא שם" 15 פרסים בינלאומיים, מביאה ל-HOT את פרויקט הטלוויזיה הראשון שלה - דרמת פשע חדשה ונועזת. "החולמים" מספרת את סיפורם של סטודנטים צעירים פלסטינים, המגיעים בשנת 2008 לתל אביב ומנסים ליצור לעצמם קהילה משוחררת פלסטינית חדשה. הסיפור מתחיל כששלישיית חברים, וורדה, קייס וסלאח, מחפשים לסדר את הראש ג'וינט בסופו של יום, אבל נקלעים לעסקת סמים עם משפחת פשע פלסטינית שמסבכת אותם עם עולם הפשע המקומי, עם המשטרה ועם משפחותיהם.

הסיפור מתקיים על רקע המתיחות ברצועת עזה, והשלישייה מבינה שכדי להיפטר מהסמים הם צריכים לייצר את הסצנה הפלסטינית החדשה ולייצר וודסטוק משלהם: יהודים ופלסטינים מפגינים נגד המלחמה דרך פסטיבל מוזיקה גדול. על הדרך הם מייצרים רגע היסטורי של סצנת האנדרגראונד הפלסטינית והיהודית. בין השאר משחקים בסדרה מאיסה עבד אלהאדי ("מתים לרגע", "בתולות"), לואיי נופי ("זגורי אימפריה", "מטומטמת"), שי אביבי, וכן איימן דעו וריאהד סלימאן שהפציעו אצלה ב"לא פה לא שם".

יוצרי הסדרה: מייסלון חמוד
במאית: מייסלון חמוד.
הפקה: חברת דו בו גרסו פילמס, שלומי אלקבץ וגלית כחלון

ג'ודה

לאחר אירועי העונה הראשונה ג'ודה (ציון ברוך) הופך לערפד החזק ביותר בעולם, אך למרות כוחותיו החדשים, הוא עדיין מתקשה לקבל על עצמו את האחריות שהוטלה עליו. במקביל שינקו (דניאל קפול) תופס את מקומו של אביו ומנצל זאת על מנת לבצע את משימתו לצוד את ראשו של ג'ודה. כדי להשיג את מטרתו, שינקו כורת ברית עם אויבם המושבע של הערפדים - "בני הזאב" - ארגון טרור שזומם להשתלט על אירופה. בעקבות כך, ג'ודה נאלץ להתרחק מטניה (אנסטסיה פיין) ולהתגייס ליחידה סודית שמטרתה היא להילחם בטרור העולמי. כשהוא ללא הגנתו של רבו הערפד (מייק בורנשטיין) ורק עם חברו הטוב אשר שלצדו (עמוס תמם), ג'ודה מגלה שהוא נלחם בו זמנית בכל החזיתות ומוצא את עצמו נשאב למלחמה שגדולה מכוחותיו. עוד משתתפים: אילנית לוי, עדן סבן, יאנה יוסף, אנחל בונני.

הולו, פלטפורמת הסטרימינג האמריקאית הפופולרית, רכשה את זכויות השידור של הסדרה, וכן נרכשה לשידור בספרד וברוסיה. עוד לפני עלייתה לאוויר זכתה "ג'ודה" בתחרות "פנורמה בינלאומית" בפסטיבל Series Mania היוקרתי בצרפת. בנוסף, אולפן אמריקאי מוביל רכש את זכויות העיבוד של "ג'ודה" עבור קהל אמריקאי.

יוצר ותסריטאי ראשי: ציון ברוך
כותבים: מני יעיש וציון ברוך
במאי : מני יעיש
הפקה: אולפני הרצליה

שבאבניקים

אחרי שבסוף העונה הראשונה הם עפו מכל המדרגות, השבאבניקים חוזרים לעונה שכולה מחוץ לכותלי הישיבה. סיפור העונה השנייה מבוסס על "פרשת המתמידים", פרשה אמיתית שהתרחשה לפני עשור. ארבעת השבאבניקים חייבים ישיבה כדי להתחתן' אבל אף ישיבה לא מוכנה לקבל אותם. הם מוצאים פרצה בחוק שמאפשרת להם להקים ישיבה פיקטיבית שבה יהיו מוגנים מכל צו גיוס, וחיים את החיים כפי שהם רוצים לחיות אותם. הם חושבים שנפלו לתוך גן עדן, אבל מהר מאד מגלים את הגיהנום. את הישיבה הם מקימים בתוך הדירה של סבתא של דב, בלב הקסבה החילונית של ירושלים: רחוב יקוטיאלי ברחביה, מה שמעורר עליהם את השכנים שרוצים לשמור על רוח השכונה ולא מוכנים שהחבורה הזאת תשתלט להם על החלקה הקטנה.

משתתפים: אורי לייזרוביץ, דניאל גד, ישראל אטיאס, עומר פרלמן ומאיה ורטהיימר
יוצר הסדרה: אלירן מלכה
במאי : אלירן מלכה
הפקה: יוני פארן - דורי מדיה דרסט

מלכות

בעונה השנייה של דרמת הפשע הקומית מתחזק גיא פרנסיס (רוי מילר) וכמעט מוחק את המלכות לגמרי. הן על סף פשיטת רגל. ליזי (דאנה איבגי) מנסה להציל את מה שנשאר מהעסקים, אבל בנות המשפחה מקשות עליה והיא מגלה שלא אחת למען כולן, אלא כל אחת למען אחת. דורי (ריטה) לא שולטת בתאוות הבצע שלה ומסתכסכת עם משפחת ג'ובארנים. ציפי (אורלי זילברשץ) נלחמת על הצדק בדרום העיר, ובדרך הורסת את היחסים עם השותפים האריתראים. נעמה (מלי לוי) נאבקת להגן על בנה והופכת דומה יותר ויותר למשפחה ממנה היא מנסה לברוח. בלית ברירה, ליזי וספיר (ליהי קורונובסקי) מגיעות עד לרוסיה ומסתבכות עם מאפיונרית רוסיה פסיכופתית ועם משמרות המהפכה האיראניים. המלכות פותחות חזית חדשה עם מדינת ישראל.

יוצרים ותסריטאים ראשיים: גל זייד, רותי זייד ודני רוזנברג
תסריטאיות: שירה פורת, שירה פלורנטין
על פי רעיון מאת לימור נחמיאס
במאי: איתי מורג
הפקה: אנדמול שיין ישראל

מצולמים

הסדרה הדוקומנטרית המצליחה בכיכובם של שלישיית "מה קשור" חוזרת לעונה שנייה בת 14 פרקים עם גלריה חדשה של דמויות. שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף וציון ברוך מגלמים שש דמויות מתוסרטות חדשות, שמצלמות את עצמן בצילום עצמי בשלל סיטואציות קומיות ומרגשות. הסיפור המתפתח שלהן יוצר מבט מצחיק, סאטירי, נוקב וחומל על החברה הישראלית. "מצולמים" מופקת על ידי יוצר "מחוברים" רם לנדס מ"קודה תקשורת", ערוכה על ידי הבמאי והעורך הראשי של "מחוברים" עמי טיר ומבוימת על ידי אורי כץ, התסריטאי הראשי של השלישייה ב"עם סגולה" ו"הישראלים", ולצדו כותבים רשף שי, יגאל שפירא ונטלי מיכאלשווילי. חברי שלישיית "מה קשור" שהם גם יוצרי הסדרה, מעורבים בכל תהליכי ההפקה כולל בניית הדמויות, התסריט ועריכת הפרקים.

יוצרי הסדרה: שלישיית "מה קשור", רם לנדס, עמי טיר, אורי כץ
במאים: אורי כץ ועמי טיר
הפקה: קודה תקשורת

מה שקרה באוסלו

שיתוף פעולה ישראלי-נורווגי עם TV2 ונטפליקס. דרמת מתח אקשן ששורשיה נעוצים בתקופת הסכמי אוסלו בין ישראל לרשות הפלשתינית ב-1993. סיפור מתח-פוליטי-רומנטי דובר אנגלית, עברית, נורווגית וערבית שיצולם ברובו בישראל בכיכובם של שחקנים ישראליים ונורווגים, ובהם אלון אבוטבול. הסדרה בת עשרת הפרקים תעקוב אחר זוג נורווגי היוצא למסע במזרח התיכון בעקבות היעלמות בתם בת ה-24. בעודם מחפשים את הדמויות הישראליות והפלסטיניות שפגשה האם בעת הדיונים באוסלו לפני 26 שנה, מגלים ההורים כי בתם נמצאת בידי דעא"ש. הסדרה תשודר ב-HOT (ישראל), TV2 (נורווגיה) ונטפליקס.

יוצרי הסדרה: רונית ויס-ברקוביץ (ישראל), קירה הולם ג'והנסן (נורווגיה)
במאים: אורי ברבש (ישראל), סטיאן כריסטיאנסן (נורווגיה)
הפקה: דרמה טים (ישראל), מונסטר (נורווגיה)
מפיקים: חיים שריר ומוש דנון (ישראל) , ברדה הובלנד והוקון בריסייד (נורווגיה)

בוגד

דרמת מתח חדשה מאת רון לשם ("אופוריה", "בופור") ועמית כהן ("כפולים") בהשראת פרשת היעלמות המטוס המלזי, ובהשתתפות ליאור אשכנזי, עוז זהבי, ניב סולטן, דקלה ואורנה בנאי. מטוס נוסעים ישראלי נעלם מהאוויר בין תל אביב לבנגקוק. הפתרון לחידה מסתתר בין זהויות 366 הנוסעים, הכוללים את אשתו וילדיו של איש שטח בכיר בשב"כ, שלאחרונה נפלט מתפקידו בעקבות פציעה אשר הותירה אותו עיוור וכעת חוזר לעזור בחקירה.

יוצרי הסדרה: רון לשם, עמית כהן
במאי: אסף פולונסקי ("שבוע ויום")
הפקה: טדי בשיתוף West End

מג"ב

מני יעיש, הבמאי עטור השבחים של "המשגיחים", "אבינו" ו"ג'ודה", עומד מאחורי דרמת אקשן מותחת ויצרית שתספר בפעם הראשונה את סיפורם של לוחמי משמר הגבול. למשמר הגבול מתגייסת אוכלוסיית שוליים: מזרחים, מוסלמים, דרוזים, רוסים, אתיופים. גם אבי קדוש, קובי פחימה ויניב לוגסי, החברים הכי טובים מהשכונות של בת-ים, חולמים לשרת במג"ב, בין השאר בשביל לסגור חשבון עם השכנים הערבים מיפו.

יוצר הסדרה: מני יעיש
במאי : מני יעיש
הפקה: Movie Plus Productions

ירושלים

לפעמים עבודתו של שוטר היא פשוט לשמור על הסדר הקיים - ככה זה בעיר העתיקה בירושלים. שיתוף פעולה ראשון בישראל עם חברת התוכן וההפצה הבריטית ITV. דרמה היפר-ריאליסטית טעונה ומחוספסת בבימויו של דרור סבו ("נבלות") המתרחשת בעיר העתיקה של ירושלים, קילומטר מרובע מוקף מצלמות וחומות, שמכילות בתוכן מאבקי שליטה אכזריים ורוויי רדיפת בצע בין נציגיו הרשמיים של אלוהים.

יוצרי הסדרה: דוד אקרמן ודרור סבו
במאי : דרור סבו
הפקה: דרמה טים

כלא 400 (Out of Service)

פיתוח משותף של אולפני ויאקום הבינלאומיים והוט, "כלא 400" היא דרמה קומית שיצרה עומר גולדמן ("שכונה", "שלטון הצללים") ותפיק חברת Nutz הפקות. עלילת הסדרה מתרחשת בין כותלי כלא 400, מתקן הכליאה לנשים של צה"ל - הכלא היחיד בעולם שבו גילן של האסירות והסוהרות לא עולה על 21, והן מייצגות את פניה הרבות של החברה הישראלית השסועה. בשעה שבני גילה מגויסים לצה"ל לשירות חובה בצה"ל, אלי (18), פציפיסטית מושבעת, נחושה להשתחרר מהצבא על סעיף מצפוני, אך נכשלת בוועדת המצפון ונשלחת לכלא הצבאי. אלי - שהיא גם בתו הדחויה של הלוחם המהולל ואלוף פיקוד מרכז הנוכחי, יואל - תיאלץ לשרוד בכלא מבלי לנקוט באלימות עד לוועדת המצפון הבאה.

בזירה הנפיצה של כלא 400 מדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית, במיוחד כאשר היא מסומנת כ"בוגדת מסריחה" על ידי מלכת הכלא לירון, לוחמת מג"ב המחכה למשפט בעקבות תקרית בעייתית בשטחים, ונמצאת תחת סמכותו של יואל. היריבות בין השתיים מתסיסה את האסירות והסוהרות כאחד ומביאה את הכלא אל סף פיצוץ. האידיאולוגיה של אלי עומדת למבחן ועליה למצוא דרך יצירתית להחזיר מלחמה באופן בלתי כוחני, או לכל הפחות דיסקרטי. האם ניתן בכלל להחזיק בדעה פציפיסטית במדינת מלחמה כמו ישראל? ומה המחיר שמשלמים כשהולכים נגד הזרם? יתרה מזאת, האם האלימות נטועה כה עמוק בקרבנו עד שבלתי אפשרי להתכחש אליה? כל אלו הן שאלות ש"כלא 400" תבקש להשיב עליהן.

יוצרת הסדרה: עומר גולדמן
הפקה: NUTZ PRODUCTIONS מבית ענני תקשורת

שנות הירח

אביב גפן פרץ לתודעה הלאומית בשנת 1992 עם האלבום "זה רק אור הירח", אלבום מהפכני שסחף דור שלם והוציא לאור נושאים שהיו אסורים בטאבו - התבגרות בבית נטול אהבה עם הורים אגואיסטים, התנגדות לצבא ומלחמות, דכאונות ואכזבה מהמציאות, אבל גם אופטימיות ותקווה לעולם טוב יותר. הסדרה מסופרת דרך עיניו של אביב הצעיר והמופרע (נח אנגלהרד), את התהליך שעבר מנער דיכאוני, אלמוני ועצמאי שמפלס את דרכו בעקשנות בעולם המוזיקה ולא מתייאש מכישלונות, עד שהוא מבסס את מעמדו ככוכב-על שסוחף אחריו קהלים ענקיים.

הסדרה מתמקדת בשנים הראשונות של הפריצה שלו - 1989 עד 1995, תקופה בה שררה אופטימיות גדולה במדינה עם רבין והסכמי אוסלו, תקופה של התפתחות מוסיקלית במועדונים כמו "רוקסן" ו"שחיתות", ואירועים כמו ליל אהבה בצמח ופסטיבל ערד, עם דמויות מוכרות כמו חמי רודנר ואיפה הילד, שלום חנוך, זקני צפת, החברים של נטשה ואיגי וקסמן, שיחד עם אביב ולהקת התעויוט מתארות את סצנת הרוק המשוחררת שהתפרצה ברחוב שינקין המיתולוגי. בסיפור משולבות דמויות מהחיים האמיתיים בחייו של אביב - הוריו יונתן (נירו לוי) ונורית גפן, אחותו שירה גפן, אילנה ברקוביץ', הסוכן בועז בן ציון ועוד. הסדרה מתבססת על אירועים מהמציאות, כשאירוע השיא הוא עצרת השלום שבה הופיע אביב מול קהל של עשרות אלפים.

יוצר ותסריטאי: אביב גפן
במאי : אוהד פרח
הפקה: ADD

שקופים

תכנית מערכונים חדשה של יוצרי "אנחנו במפה", אלי בן דוד, אדר מירום ועמרי עמית, ובכיכובם של יובל סמו וגורי אלפי. "שקופים" עוקבת אחרי הדמויות השקופות בחברה הישראלית, האנשים שאנחנו עוברים לידם ביומיום ולא רואים אותם, שנמצאים כל הזמן ברקע של חיינו אבל לא זוכים לשום יחס. "שקופים" היא קומדיה פרועה ומצחיקה, שמתחת לפני השטח מכילה רובד סאטירי ונשכני ששם מראה בפניה של החברה הישראלית. הטיפול באנשים השקופים דרך קומדיה הוא ניסיון חדשני להראות פינה אפלה בחברה הישראלית בדרך לכאורה נוחה לעיכול, אבל בו בזמן נותנת אגרוף בבטן של הצופה.

יוצרי הסדרה: אלי בן דוד, אדר מירום ועמרי עמית
במאי: אלי בן דוד
הפקה: יואב גרוס

ילדות סכסכניות

דרמה קומית חדשה שתביים טליה לביא ("אפס ביחסי אנוש") ויצרו שיר ראובן ושרה אנשין, על שתי נשים צעירות בשנות העשרים המוקדמות לחייהן שעוברות לגור בדירת שותפות קטנה ומסריחה בתל אביב והופכות למשפחה. משפחה הרסנית ולא מתפקדת. שיר היא סטודנטית לרפואה שעוזבת את הוריה החונקים בראשון לציון, ושרה נפלטת מהעולם החרדי כדי לנסות למצוא את עצמה בעולם החילוני, והיא עדיין מחפשת.

למרות ההבדלים הברורים ביניהן - שיר לסבית ושרה סטרייטית, שיר מתלבשת כמו חדר מורים ושרה נראית כאילו שרפה אחד, לשיר יש עודפים מכבידים של בית בעוד שהבית של שרה הוא כל מקום שהיא יכולה לגנוב בו וויי-פיי - שתיהן מגלות שהן למעשה חברות ותיקות שנפגשו רק עכשיו, הוכחה שביוגרפיות שונות יכולות ליצור חורים דומים בלב. הביחד שלהן הופך למוחלט כל כך שהעולם נשאר בחוץ, והן עושות רק בחירות לא נכונות ונהנות מכל רגע - נזרקות ממסגרות, הורסות קשרים זוגיים, נדבקות בכינים, שוברות את הארון של בעל הדירה ואז גונבות לו אחד חדש מאיקאה - כל דבר שישאיר אותן כאן ועכשיו כי העתיד רחוק, עצום ומאיים. החברות מטשטשת את הגבולות ביניהן ומעמתת אותן עם השאלה מה זה בית, איך נוטים למצוא אותו במקומות לא צפויים, וההכרח לגדול ולעזוב אותו שוב ושוב.

יוצרות: שיר ראובן ושרה אנשין
במאית: טליה לביא
תסריטאית: שיר ראובן
עורך תסריט: נעם קפלן
הפקה: יואב גרוס

השלישי

אי שם בעתיד הקרוב: מדינת ישראל כמעט הושמדה במתקפה גרעינית. תל אביב וערי החוף נמחקו, אבל קצין צעיר בשם יהועז, שאלוהים נגלה אליו, הצליח לארגן את שארית הפליטה למתקפת נגד והציל את ירושלים. בתום הקרבות יהועז מוצא את ארון הקודש ובו לוחות הברית, מורה על הקמת בית המקדש השלישי ומכתיר את עצמו למלך ישראל ולכהן גדול. את מדינת ישראל הדמוקרטית מחליפה ממלכה דתית שממנה גורשו כל הלא-יהודים. הממלכה מנוהלת באמצעות חוקים בני אלפי שנים עם טכנולוגיה של המאה העשרים ואחת. עשרים שנה מאוחר יותר - בנו הצעיר והפגום של המלך, יהונתן, עובד כשוחט זוטר במקדש. כל חייו הוא חי בצלו של אביו הנערץ, אבל עכשיו המלך שיכור הכוח מוביל את הממלכה לחורבן. אם יהונתן לא ימצא כוחות להתנגד לאביו ולהוריד אותו מכס המלכות, הממלכה תיחרב והמקדש ייהרס בשלישית.

יוצרי הסדרה: איתי רייכר, משה זונדר, מני אבירם
במאית: הגר בן אשר
הפקה: קסטינה תקשורת

חנצ'י

חנצ'י (24), יהודייה קולנית, חיה במקום שהכי שווה לחיות בו - ברוקלין, ניו יורק. אבל היא משועממת. נמאס לה מהבועה היהודית המדכאת שגדלה בה, מהחצאיות המסורתיות שהיא נאלצת ללבוש, ומהבחורים - יהודים נאים ויציבים כלכלית - שאבא שלה מנסה לשדך לה. ריגוש אמיתי היא חווה רק בפנטזיות שלה על סיפורי אהבה גדולים מהחיים עם חיילים ישראליים סקסיים שיוצאים לשדה הקרב. בעקבות הפנטזיה הזו, חנצ'י מחליטה להקשיב לקול הפנימי שלה ולהגשים את החלום: היא עוזבת את כל מה ומי שהכירה מאחוריה, ועולה לישראל. אלא שזמן קצר אחרי שהמטוס נוחת, גם חנצ'י נוחתת - למציאות. המציאות של ישראל בשנת 2020, מדינה סוערת ומלאת קונפליקטים, שבה אין לה עבודה. או כסף. או תוכנית לעתיד. או איזשהו מושג מה אומרים לה בכלל. אבל חנצ'י עדיין מחליטה להישאר. עכשיו היא רק צריכה לנווט בלי מפה בין דתיים וחילונים, ערבים ויהודים, וגברים. הרבה גברים (רק אל תגלו לאבא שלה). אי שם, בנתיב יוצא הדופן שלה, היא מקווה למצוא את מה שאף פעם לא באמת הרגישה שיש לה - בית.

יוצרת הסדרה: עליזה חנוביץ'
במאית: עליזה חנוביץ'
הפקה: קסטינה תקשורת

אודיסאה

הסדרה החדשה של מאור זגורי עוסקת בזהר, 17, נער ירושלמי מזרחי צעיר ונלהב, אוהד של בית"ר, ביבי, להב"ה, היהדות והכותל המערבי, שחלם להתגייס למג"ב ולשרת את העם היהודי במלחמתו בערבים הארורים, אבל נפלט מסיבות שהצבא מסרב לפרט. מול האידאולוגיה הקיצונית שלו, לזהר יש גם קסם אישי וחוש הומור, הוא טוב לב ואפילו רגיש, במיוחד לגברים אבהיים (אביו נטש אותו כשהיה תינוק). כשזוהר דופק נפקדות מהצבא ובורח הביתה, הוא נקלע לאולם האירועים אודיסאה ושם פוגש את שרלי, מנהל האולם, שנמצא בעיצומו של מאבק שליטה על האולם נגד אדם, מנהל המטבח הערבי והשף הראשי במקום.

לבו של שרלי יוצא אל זוהר, והוא גם מזהה בלהט האידאולוגי שלו כלי נשק שיוכל לשמש אותו באולם. זהר ושרלי מאחדים כוחות במטרה אחת: לנקות את האולם מעובדי המטבח הערבים. הם מתעללים ומתעמרים בהם כדי שיעזבו מרצונם - פוגעים בזכויותיהם, בפרנסה שלהם, בתנאי המגורים שלהם, משחדים את המנהיגים שלהם, מסכסכים ומפלגים ביניהם, ולבסוף גם מנסים להפיל עליהם תיק. המתח באולם עולה וגואה, עד ששרלי וזוהר יכנסו למסלול התנגשות שיבחן את כל הנאמנויות והאידאולוגיות שלהם, יחשוף סוד שקשור לעבר המשותף של השניים ויובל להתפרצות מרד באולם.

יוצר: מאור זגורי
יוצרים נוספים: אורי ויסברוד ונאייף חמוד
במאי: מאור זגורי
הפקה: אולפני הרצליה

פאקינג מוקונדו

סדרה חדשה של בת חן סבג ושי קפון ("מטומטמת"). אישה צעירה בהריון מתקדם נמצאת רצה בגשם שוטף בכביש המהיר, מתמוטטת ומועברת לבית חולים. כשהיא מתעוררת היא מבקשת רק דבר אחד: לקחת ממנה את התאומים שבבטנה כדי להציל אותם מכישוף שעובר מדור לדור במשפחתה. מבדיקה של רשויות הרווחה מתברר שהמשפחה שלה נורמלית, אוהבת ותומכת, ושהאישה עצמה, אבישג, היא הלא נורמלית. לכן, לאחר הלידה תעבור החזקה על ילדיה למשפחתה, הקרובה וליתר דיוק לסבתה. אבישג עושה הכל כדי להציל את ילדיה העתידים מציפורני הרשע של משפחתה ויוצאת למסע נגדם ונגד הממסד.

מה נמצא מה בין חוסר הבנה תמים שנולד 'מפער הדורות' לבין אלימות ושתלטנות? מה בין עקיצות משפחתיות חביבות לבין רשע טהור? מה בין מנהגים ומסורות משפחתיות לבין טקסים פגאניים עתיקים? "פאקינג מקונדו" היא קומדיית אימה שחורה ומופרעת על הפחד מהורות, על הכמיהה להתנתק מכבלי משפחתנו ולברוא חיים חדשים ללא דפוסים, עבר או גנטיקה, ועל האימה שמא מדובר בקרב אבוד ושלנצח נהיה נידונים לשחזר את הנרטיב המיתי/טרגי שעומד בבסיסה של כל משפחה.

יוצרים: בת חן סבג ושי קפון
במאי: שי קפון
הפקה: יוני פארן - דורי מדיה דרסט

הנסיך השחור

אחרי שתקרית שבמסגרתה שוטר הורג צעיר אתיופי מזעזעת את המדינה ואת בני שכונה ו' באשדוד, אינדל, בן העדה האתיופית, בחור פרוע, מרדני וכריזמטי שאהוב על ידי עברייני העיר, כמו על ידי חבריו לשכונה, לא יכול לשתוק. מסוליסט חסר דאגות הוא מוצא את עצמו במלחמת חורמה נגד המשטרה המקומית, אחיו שומר החוק, בני הדור המבוגר ודעת הקהל הארצית. כאשר נקשרים לו כתרים כמנהיגה הלא רשמי של העדה, עליו להחליט אם לקחת על עצמו את התפקיד או לחזור לחייו הקודמים.

יוצר: אינדל קבדה ("האח הגדול")
הפקה: יוני פארן - דורי מדיה דרסט

מחוברים עוטף עזה

גיל ההתבגרות הוא תקופה קשה לכל נערה ונער, גיל ההתבגרות של צעירים הגרים בעוטף עזה הוא סיפור מורכב, יוצא דופן, בעל חשיבות בינלאומית, סיפור מטלטל שמעולם לא סופר לעומק. האם אפשר לדמיין איך זה לגדול בעולם שבו בכל רגע נתון ובמשך שנים רבות יכולה להישמע אזעקה? לגדול בעולם שבו המחשבה על הנשיקה הראשונה שלך מתחלפת בריצה אל מחסה כי בתוך שניות ספורות ישמע קול הפיצוץ של הטיל הבלתי צפוי?

HOT והיוצרים של "מחוברים", פורמט הצילום העצמי שיצר שפה חדשה בטלוויזיה, מבקשים לנצל את הידע, הניסיון והמיומנות שלהם במטרה לספר באופן אישי ואותנטי את סיפורם של צעירים בעוטף. צעירים הגדלים בעולם שבו, לצד שגרת ההתבגרות, הלימודים, האהבה הראשונה וגיבוש הזהות העצמית, מלווה אותם חרדה קיומית אינסופית כצל שחור. צעירים הגדלים במציאות שבה בכל רגע עלול לקרות משהו אלים, הפורץ את אשליית הנורמליות, עולם שבו האחים הקטנים שלהם מרטיבים בכל לילה את המיטה וההורים שלהם מנסים לשרוד כלכלית ורגשית. "מחוברים עוטף עזה" היא סדרה בת 20 פרקים המספרת בדרך אינטימית ואותנטית את סיפורם של נערות ונערים, דור העתיד של הסכסוך, וגם קורבנות היום-יום שלו, צעירים שיש להם קול שרוצה לפרוץ.

יוצרים: רם לנדס ועמי טיר
במאי: עמי טיר
הפקה: קודה תקשורת

אבאל'ה

פורמט דוקו-ריאליטי של ה-BBC ששודר בבריטניה, ארה"ב וקנדה, ובגרסתו המקומית הישראלית מלווה חמישה גברים מפורסמים ומשפחותיהם שנאלצים להתמודד לבד במשך שבוע. הסדרה בוחנת את אופן ההתמודדות של הגברים בסיטואציה החדשה. משתתפי העונה הם ערן זהבי, כוכב הכדורגל הישראלי הגדול ביותר כיום, זיו שילון, גיבור ישראל שנפצע קשה במבצע "עמוד ענן" ואיבד את ידיו וייאלץ להסתדר עם ילדה בת 4 ותינוק בן שנתיים, יורם ואלין כהן, משפחתה של כוכבת הרשת ואייקון האופנה, השחקן הוותיק שלמה בראבא שיחגוג בקרוב 70 ואבא לילדה בת 4, ועדי ליאון, המעבד המוזיקלי המצליח, שעכשיו ינסה להשתלט לבדו על שלושת ילדיו.

הפקה: ADD

גולסטאר ברזיל

"גולסטאר" ממותגי-העל של HOT חוזרת לעונת אולסטאר בברזיל עם נבחרת כוכבי העונות הקודמות הכוללת את איציק זוהר, נירו לוי, דין מרישניקוב, ליאון שניידרובסקי, תום קשתי, רון שובל, דודו כהן מעפולה, חיים "חמימו" שועי, אנדי רם ורז זהבי. עם המאמנים שייע פייגנבוים ואייל גולן.

HOT8

נוסף לאלו יעלו כמה תכניות מסקרנות גם ב-HOT8, ביניהן סדרת הדוקו "עפרה חזה" של דני דותן ודליה מבורך, "שלמה ארצי" - שלושה פרקים שבהם מסופר סיפורו של הזמר הלאומי, "אולמרט" - סרט בין שני חלקים שעוקב אחרי ראש הממשלה לשעבר במהלך תקופת מאסרו, "ריימונד" - סרט של יעל אבקסיס על אמה, ועוד ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    9
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully