וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע האיחוד של יהודה פוליקר וגידי גוב נדחה לאוגוסט וספטמבר

26.5.2020 / 17:00

שניים מהאמנים המצליחים והחשובים במוזיקה הישראלית, עם אינספור להיטים שהפכו לחלק בלתי נפרד מפסקול חיינו, סוגרים מעגל אחרי 30 שנה ויופיעו שוב יחד על במה אחת. המופעים שהיו אמורים להתקיים בחודש יוני נדחו לאוגוסט וספטמבר. לכל הפרטים

"עליך ועלי", מילים: מיכה שטרית, לחן: יהודה פוליקר

מפגש פסגה: שניים מהאמנים המצליחים והחשובים במוזיקה הישראלית, יהודה פוליקר וגידי גוב, ישתפו פעולה על במה אחת ויחזרו להופיע יחד. מופע הפתיחה שהיה אמור להתקיים ב-4 ביוני נדחה בגלל משבר הקורונה - והוא יתקיים ב-29 באוגוסט באמפי קיסריה. לאחר מכן, ב-3 בספטמבר, יתקיים מופע נוסף בבריכת הסולטן בירושלים.

לפני שלושים שנה, בפברואר 1989, חברו השניים לראשונה למופע משותף לאחר שפוליקר הלחין את רוב שירי אלבום המופת של גידי גוב, "דרך ארץ", וכעת הם חוזרים לשתף פעולה.

גוב מסר: "פוליקר מרגש אותי תמיד כשאנו נפגשים על הבמה וחוץ מזה הוא גיטריסט פגזי ואני - יש לי חולשה לגיטריסטים". פוליקר הוסיף: "אני אוהב ומעריך את גידי. יש לי זכרונות טובים מהמופע איתו לפני 30 שנה. היה לנו רגעים מצחיקים, שמחים, מרגשים ומהנים יחד על אותה במה. היה כיף איתו אז ואין לי ספק שיהיה לנו עוד יותר כיף היום. אני מצפה לחזור להופיע איתו".

יהודה פוליקר גידי גוב. גבריאל בהרליה,
פסגה. פוליקר וגוב/גבריאל בהרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully