וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישג לוי היא הזוכה הגדולה בעונה ה-4 של "משחקי השף"

25.2.2020 / 22:22

לוי בת ה-24, חברת הנבחרת של אסף גרניט, גברה על עדן דויד ואליעד דנון שהגיעו איתה לגמר. אבישג: "אני מאוד נרגשת להיות במעמד הזה, הניצחון הזה לא מובן מאליו ועבדתי קשה על מנת להשיג אותו"

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון למעלה: אסף גרניט בפעולה, שנת 2019)

אבישג לוי היא הזוכה הגדולה בגמר העונה הרביעית של ריאליטי הבישול "משחקי השף", ששודר הערב (שלישי) ברשת 13. היא ניצחה בגמר את עדן דויד ואליעד דנון.

לוי בת ה-24 מתל אביב היא חלק מהנבחרת של אסף גרניט. היא תוארה בתכנית כמי שמחוברת לאדמה ולטבע. לוי הכינה לשפים פרחי קישוא ממולאים, שהם אהבו מאוד וכינו אותה "ים של שקט" בשלב האודישנים. במהלך האודישנים, כל השפים העניקו ללוי סכין והעבירו אותה לשלב הבא פה אחד. היא בישלה בסנטה קתרינה בתל אביב ושימשה בה כסו-שף שם, מתעסקת במטבח מקומי ועכשווי. אבישג: "אני מאוד נרגשת להיות במעמד הזה, הניצחון הזה לא מובן מאליו ועבדתי קשה על מנת להשיג אותו".

העונה הרביעית החלה באוקטובר, השופטים בה היו השפים אסף גרניט, מושיק רוט, יוסי שטרית והקונדיטור ארז קומורובסקי שהצטרף בעונה זו. המנחה היא מירי בוהדנה. בעונה זו היו שלוש נבחרות, ומכיוון שקומורובסקי לא שימש כשף אחראי של אף קבוצה ניתנה לו אפשרות ל-2 סכיני זהב, שכל אחד מהם אפשר לו להציל מתמודד מהדחה. העונה שמה דגש על המטבח הישראלי שזוכה להצלחה רבה בחו"ל. בימים אלו החלו ברשת 13 לעבוד על העונה הבאה של "משחקי השף".

אבישג לוי. אור דנון,
"ים של שקט". אבישג לוי/אור דנון
  • עוד באותו נושא:
  • משחקי השף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully