וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקטור, תציל אותי: ליאור נרקיס קיבל הוראה ממשרד הבריאות להיכנס לבידוד

28.2.2020 / 14:47

בהוראת משרד הבריאות ומגן דוד אדום, הזמר ושני ילדיו יאלצו להיכנס לבידוד למשך עשרה ימים מחשש לנגיף הקורונה. המשמעות היא שבשל כך ייאלץ להחמיץ למעלה מעשרים הופעות שנקבעו לתקופה הזו

ליאור נרקיס מפתיע את אשתו ספיר לכבוד יום הולדתה ה-30 (צילום: אור גפן)

(בסרטון: ליאור נרקיס מפתיע את רעייתו לכבוד יום הולדתה)

ליאור נרקיס קיבל לפני היום (שישי) הוראה ממשרד הבריאות/מד"א להיכנס יחד עם שני ילדיו לבידוד, זאת בשל הימצאו בחנות "הפיראט האדום" באור יהודה בתאריכים שבהם חולה הקורונה נכח במקום.

ביום חמישי, לאחר פרסום המידע כי בעל החנות נמצא כחולה בקורונה, צלצל נרקיס למגן דוד אדום ושוחח עם ד"ר רבקה שפר. הרופאה אמרה לו כי הוא יכול להתנהל כרגיל, כולל להמשיך בהופעותיו ובפעילות יומיומית. היום, אחרי שהתברר כי בעל החנות נכח במקום זמן רב ולא שעה כפי שדיווח בתחילה, צלצל ליאור מיוזמתו שוב למד"א. לאחר התייעצות טלפונית עם דוקטור סרוגו, מנהל בכיר שמתמחה בנושא, הוחלט כי ייכנס לבידוד.

תחפושת פורים מקרית מלפני מספר שנים

לזמר נמסר כי אין הדבקה במעגל שני, אלא רק למי שהייתה לו חשיפה ישירה לחולה או נשא. מכיוון שנרקיס אינו חולה ואינו נשא, כמשנה זהירות בלבד הוא התבקש להישאר בבידוד למשך עשרת הימים הקרובים. מטעם מנהל יחסי הציבור של נרקיס, עופר מנחם, נמסר כי בשל כך ייאלץ נרקיס לבטל למעלה מעשרים הופעות שתוכננו לו במהלך התקופה הזו.

בכך מצטרף הזמר לאחינועם ניני, הנמצאת בבידוד ונאלצה לבטל את הופעתה אתמול בהיכל התרבות בתל אביב מאחר שחזרה לאחרונה מאיטליה, וכן למנחת הטלוויזיה קורין גדעון, שחזרה אף היא מאיטליה ונמצאת בבידוד, המונע ממנה להשתתף כמתוכנן במשדרי הבחירות של קשת 12 ביום שני הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully