וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נחצה קו אדום": אביה של נועה קירל מגיב להשלכת הרימון על בית הכוכבת ברעננה

1.3.2020 / 12:12

אמיר קירל, אביה של הזמרת נועה קירל הגיב לראשונה לרימון ההלם שהושלך אמש לעבר ביתה של הכוכבת ברעננה: "מדובר בסכסוך ביני ובין שותפי לבין שותף שלישי, שכבר מוכר למשטרה ונעצר ונחקר מספר פעמים". בקיץ האחרון הציתו אלמונים את רכבו של קירל

נועה קירל התגייסה לצה"ל (צילום: אבי כהן, עריכה: ירדנה עבודי פוקס)

(בסרטון מעל: נועה קירל מתגייסת לצה"ל. צילום: צוות מתגייסים מיטב)

אמיר קירל, אביה של הזמרת נועה קירל, הגיב לראשונה לרימון ההלם שהושלך במוצאי שבת לעבר ביתו ברעננה. "מדובר בסכסוך בין שותפים שמתנהל כבר כמה שנים בבתי המשפט, ביני ובין שותפי לבין שותף שלישי, שכבר מוכר למשטרה ונעצר ונחקר מספר פעמים ואף הוצא נגדו צו הרחקה, בהקשר לאיומים ולשריפת רכבים", אמר קירל. "אתמול נחצה עוד קו אדום, העניין בטיפול משטרת ישראל ואני סומך על גורמי החוק שימצו את הדין עם האחראי. לצערי, כרגע אני לא יכול לחשוף את זהותו מכיוון שהעניין בחקירה".

לאחר השלכת הרימון אמש, כוחות משטרה גדולים הוזעקו לבית הוריה של הזמרת, אולם זהות משליכי הרימון טרם התבררה. לא דווח על נפגעים בתקרית, והמשטרה חוקרת את נסיבות המקרה. שמה של משפחת קירל עלה למדורי הפלילים בקיץ האחרון, אז אלמונים הציתו את רכבו של אביה של הזמרת, שבאחרונה התגייסה לשירות בצה"ל. במשטרה טענו אז כי מדובר בסכסוך עסקי, אולם אביה של קירל הכחיש את הדברים.

נועה קירל EMA MTV אלון ליבנה. GettyImages
תני להם לקנא! נועה קירל/GettyImages

רוברטו בן שושן, סוכנה של הזמרת אמר אמש לאחר התקרית לוואלה! NEWS כי לא ידוע לו מה הרקע לדברים. "זה לא ממש קשור אליי", אמר. "אני לא ממש יודע מה הסיפור".

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully