וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב מגיבה לסערת נתן אשל: "הוא התנצל ומייצג רק את עצמו"

1.3.2020 / 12:46

אחרי שאילנה דיין חשפה כי מקורבו של ראש הממשלה קרא לשרת התרבות "בהמה" והוסיף כי "השנאה היא מה שמאחד את המחנה שלנו", אמרה רגב לוואלה! תרבות: "אשל התנצל בפניי. דבריו אינם ראויים ואין להם מקום. גם נתניהו גינה. מנגד, גברי בנאי שקרא לי 'בהמה' מעולם לא התנצל"

עריכה: אסף דרורי

פרסום ראשון: שרת התרבות מירי רגב מגיבה לראשונה על סערת הציטוטים של נתן אשל, שנחשפו אמש במהדורת חדשות 12 על ידי העיתונאית אילנה דיין, ובהם הוא קרא לרגב בין השאר "בהמה". לשאלת וואלה! תרבות מדוע מיהרה לתקוף את השחקן גברי בנאי שקרא לה "בהמה" בריאיון לוואלה! תרבות אך התמהמה לעשות כן לאחר דבריו הקשים של נתן אשל, ענתה: "טוב שנתן אשל הבין את הטעות שעשה. הוא התקשר אליי, התנצל מעומק לבו ואף הוציא הודעה. דבריו שפורסמו אמש לא היו ראויים ואין להם מקום. נתן אשל מייצג רק את עצמו וגם ראש הממשלה נתניהו גינה את האמירות שלו".

השרה רגב, לאורך השנים שמענו אותך גם מתקוממת על אמירות שבאו מצד השמאלי והיו בעיניך בעלי ניחוח גזעני או מבזה כלפי הציבור המזרחי או מצביעי ימין. לעומת זאת, לא שמענו מילה של תגובה על הדברים הגזענים הקשים שאמר איש סודו של נתניהו, שנחשפו אמש על ידי אילנה דיין: "הציבור הלא אשכנזי הזה, מה מחמם אותו? הם שונאים הכל. השנאה היא מה שמאחד את המחנה שלנו".

"השבט הלבן מזוהה עם מפא"י החדשה, הלא היא כחול-לבן וזה מתבטא פעם אחר פעם באמירות אנטי מזרחיות כגון נאום הדרבוקות של יועז הנדל, כחול לבן היא מפלגה אליטיסטית, גזענית שמתנשאת על המזרחים ועל הפריפריה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שרת התרבות והספורט מירי רגב באירוע בחירות בראשון לציון ב-18 בפברואר 2020. רויטרס
"אפילו נתניהו התנצל". רגב ונתניהו/רויטרס

אתמול חשפה העיתונאית אילנה דיין בקשת 12 הקלטה של נתן אשל, אחד מהמקורבים ביותר לראש הממשלה נתניהו ומי שנחשב לאיש סודו, שבה הוקלט באמרו כי השנאה מאחדת את מצביעי מחנה הימין וכי מירי רגב מתנהגת כבהמה. דבריו נאמרו בשיחה עם פרסומאי. "בציבור הזה, אני קורא לו אפילו 'הלא-אשכנזי' הזה, כן, מה מחמם אותו?... למה הם שונאים את התקשורת? למה הם צעקו 'הו-הא מה קרה, נוני אכל אותה' לפני הבחירות? הם שונאים הכל", אמר אשל בהקלטה. "הצלחנו להטריף את ה... השנאה הזאת היא מה שמאחד את המחנה שלנו. ואנחנו מסתכלים על המחנה שלנו ומירי רגב עושה עבודה מצוינת. זאת אומרת, זה שהיא בהמה בכלל, עזוב. אבל היא עושה עבודה מצוינת כי היא מלהיבה, כמו ההוא בכדורגל שעומד ועושה לקהל ככה עם הידיים. זה מה שהיא עושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully