וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמי גלאם חוזר לתפקיד סמנכ"ל התוכן של רשת 13

1.3.2020 / 15:30

תהפוכות נוספות ברשת 13: עמי גלאם ישוב לתפקיד סמנכ"ל התוכן של הערוץ, אותו מילא בעבר במשך כחצי שנה ועזב עם מיזוג רשת וערוץ עשר. הוא יחליף בתפקיד את זיוית דוידוביץ', שכיהנה בתפקיד עשרה חודשים. באחרונה המנכ"ל יוסי ורשבסקי הוחלף באבי בן טל

תקוה וליאור, האח הגדול/רשת 13
עמי גלאם. יונתן גלאם,
שובו של הגלאם. עמי גלאם/יונתן גלאם

עמי גלאם ישוב לתפקיד סמנכ"ל התוכן של רשת 13, אותו מילא בעבר במשך כחצי שנה ועזב עם מיזוג רשת וערוץ עשר. הוא יחליף את זיוית דוידוביץ', שכיהנה בתפקיד עשרה חודשים וצפויה לעזוב את רשת. במהלך השנה האחרונה שהה גלאם עם משפחתו בארצות הברית, ולפני כחודש שבו לישראל. זהו שינוי נוסף ברשת לאחר שהמנכ"ל יוסי ורשבסקי הוחלף באבי בן טל, לשעבר מנכ"ל ynet. גלאם שימש בעבר גם כעורך, מפיק ומנהל תוכן בקשת. הוא הבעלים של "סטודיו גלאם", חברת הפקות ופורמטים שהקים ב-2012 עם אשתו, אילן גלאם.

מנכ"ל רשת אבי בן טל אמר: "אני שמח על הצטרפותו-חזרתו של עמי לרשת 13. עמי מביא עמו ניסיון, מקצועיות ומקצוענות בתחום הטלוויזיה. רשת 13 נמצאת בתקופה של שינויים, כשלצדם תנופת יצירה בתחום התוכן. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לזיוית דוידוביץ על המסירות והמקצועיות שמפגינה לאורך כל דרכה בתחום הטלוויזיה."

עמי גלאם מסר: "אני שמח לחזור לרשת 13, מודה ליו"ר נדב טופולסקי ולמנכ"ל אבי בן טל על האמון שנותנים בי. כולנו מודעים לאתגרים הגדולים שניצבים לפנינו בתוך שוק קטן ותחרותי ומציאות טלוויזיונית שמשתנה במהירות. אני נרגש ומוכן למשימה ומחכה לשוב לעבוד עם האנשים המצוינים ברשת 13 ועם היוצרים וחברות ההפקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully