וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריצי ג'יימס בונד דורשים: "דחו את הפצת הסרט החדש בסדרה בגלל הקורונה"

3.3.2020 / 14:31

שאלה של מיליארד דולר: מנהלי שניים מאתרי המעריצים הגדולים בקהילת חסידי ג'יימס בונד דורשים מן המפיצים לדחות את הפצתו, המתוכננת לתחילת אפריל, וזאת בגלל התפשטות הקורונה. "זה רק סרט, הבריאות שלנו חשובה יותר משיקולי לוחות הפצה", אמרו

טריילר הסרט "לא זמן למות"/פורום פילם

היום היה אמור להיות יום מרגש למעריצי ולמעריצות ג'יימס בונד, עם פתיחת מכירת הכרטיסים לפרק החדש בסדרת הסרטים, "לא זמן למות", שאמור לעלות בשלושה באפריל. אך נגיף הקורונה, שמטיל צל כבד על תעשיית הקולנוע, מרחף גם מעל הפצת הסרט המדובר, שיהיה האחרון של דניאל קרייג כסוכן 007.

שניים מאתרי המעריצים הגדולים בקהילת החסידים של ג'יימס בונד שיגרו מכתבים לאולפנים המפיצים את הסרט וביקשו לדחות אותו לקיץ, בתקווה שמגיפת הקורונה תיעצר עד אז. "ההפצה צריכה להידחות", כתבו ג'יימס פייג' ודיוויד לי, מנהלי האתרים. "בזמנים כאלה, צריך להעדיף את הבריאות הציבורית על פני שיקולים של לוחות הפצה. "איך M שאלה ב'סקייפול' - 'האם אתם מרגישים בטוחים'? ראוי לדחות את ההפצה לקיץ, כשהנגיף אולי כבר יהיה תחת שליטה. אחרי הכל, זה רק סרט. רווחת הצופים ומשפחותיהם ברחבי העולם חשובה יותר. חיכינו ארבע שנים לסרט הזה. עוד כמה חודשי המתנה לא יפגעו באיכות שלו ורק יעזרו לביצועים הקופתיים שלו".

טריילר הסרט לא זמן למות. פורום פילם,
"עוד כמה חודשי המתנה לא יפגעו באיכות שלו". מתוך "לא זמן למות"/פורום פילם

ייתכן כי מפיצי הסרט יתחילו לשקול את דחייתו גם בלי קשר למכתב. ההפצה בהונג קונג כבר נדחתה, ומסע היח"צ שלו בסין, דרום קוריאה ויפן בוטל. התפשטות המגיפה במדינות הללו ובשאר העולם עלולה אמנם לגרום נזקים קופתיים לשובר הקופות הזה, שאם ללמוד מן התקדימים של קודמו, אמור להכניס 880 מיליון דולר.

בינתיים, אין שינוי בתוכנית. בכורת הסרט אמורה להתקיים כמתוכנן ב-31 במרץ בלונדון וכמה ימים לאחר מכן הוא יופץ ברוב העולם וגם בישראל.

בצד זאת, הערפל מרחף לא רק על הסרט, אלא גם על אירועי קולנוע המוניים שאמורים להתקיים בקרוב. פסטיבל ברלין אמנם נפתח והסתיים בשלום בתחילת השבוע, אבל זה היה לפני המשך התפשטות המגיפה. כרגע לא ברור מה יעלה בגורלו של פסטיבל SXSW ההמוני שאמור להיפתח בסוף השבוע בטקסס וישנם גם סימני שאלה לגבי פסטיבל קאן באמצע מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully