וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל רמון, "שיר של אמונה וכפירה": 5 המלצות לתחילת מרץ

4.3.2020 / 0:00

המוזיקאי טל רמון יגיע לירושלים עם הופעתו, הסינמטק יארח את "אפוס" - הפסטיבל הבינלאומי לסרטי תרבות ואמנות - ועוד כמה המלצות תרבותיות שאסור לפספס השבוע

טל רמון - עורב שחור/בימוי ועריכה: יהונתן טלמור וניר פורטיאנסקי צלם: תום גולדווסר

שיר של אמונה וכפירה

"שיר של אמונה וכפירה", שכתב וביים עמית אולמן (העיר הזאת, תיכון מגשימים) הוא מחזה נונסנס מוזיקלי חדש של תיאטרון האינקובטור הלוקח את הקהל למסע בעקבות האמונה מבריאת העולם ועד לאחרית הימים. הבונוס: הקהל בוחר את סוף ההצגה.

מתי? 7 במרץ

איפה? בית מזי"א, ירושלים

טל רמון

המוזיקאי המרתק טל רמון מגיע לירושלים עם הופעתו, שבה הוא חושף שירים חדשים מתוך אלבומו השני "עוד לא נגמר". רמון מספר את הסיפורים מאחורי השירים ומעביר את הקהל במסע חייו המרגש - דרך חלומות הילדות, ההתמודדות עם האובדן וחוויות נוספות שעיצבו את חייו. רמון יארח את האחיות ג'משיד.

מתי? יום שבת, 21:00

איפה? נוקטורנו, בצלאל 7, ירושלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

סווינג פריזאי קסום

שלושה אמנים וירטואוזים בתחומם - אורי גלר המנליסט, ליאוניד פטשקה פסנתרן הג'אז הבינלאומי והזמרת טילדה רג'ואן - ייפגשו על במה אחת למופע שמשלב בין מוזיקה לעולם האשליות והקסם.

מתי? 10-24 במרץ

איפה? ברחבי הארץ (10.3 המשכן לאמנויות הבמה באשדוד, 11.3 היכל התרבות מעלות תרשיחא, 15.3 משכן לאמנויות הבמה בבאר שבע וכו' וכו')

אפוס - הפסטיבל הבינלאומי לסרטי תרבות ואמנות

בפסטיבל, שיתקיים השנה בפעם ה-11 במוזיאון תל אביב לאמנות, יוקרנו למעלה מ-50 סרטים חדשים מהארץ והעולם בהקרנות בכורה בישראל, תחרות סרטים ישראלים, תחרות עבודות וידאו ארט, פעילויות לילדים ועוד. את הפסטיבל יפתח "הציור", דרמה מרתקת וסוחפת שמתרחשת במרכזו של עולם האמנות האיטלקי, המבוססת על ספרו הנודע של צ'ארלס וילפורד. עוד יוקרנו סרטים על מילוש פורמן, פליני, ליאם גאלאגר ועוד ועוד.

מתי? 11-14 במרץ

איפה? מוזיאון תל אביב

מצחיק

שחר בן ה-11 הוא ילד עם חלום גדול: להיות סטנדאפיסט. הוא שולף בדיחות, מצחיק את עצמו ואת חבריו, ובנוסף לכל אלו הוא מתנייד בכיסא גלגלים. שחר הוא גיבור ההצגה החדשה "מצחיק", המבוססת על ספר הילדים המצליח בעל אותו שם. זוהי הצגת יחיד לילדים מגיל 9 בביצועו של ניר שטראוס ("גאליס", "צומת מילר"), שבאה ללמד על קבלת האחר ועל שוויון.

מתי? 7 במרץ

איפה? תיאטרון המדיטק, חולון

ההצגה מצחיק. בני גם זו לטובה,
מצחיק/בני גם זו לטובה
  • עוד באותו נושא:
  • טל רמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully