וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פינס בבידוד לאחר שחזר מברלין - גרוצקי ושטרוזמן יחליפו אותו

4.3.2020 / 18:25

מגיש "ערב טוב" גיא פינס נכנס לבידוד לאחר שחזר מגרמניה, ותכניתו לא תשודר הערב. גורם בקשת מסר כי לא ברור לגבי התכנית מחר, אולם בשבוע הבא צפויות להחליף אותו המגישות שלצדו שלמור שטורזמן ודנה גרוצקי

כתב: שגיא בן נון, צלם: עידו שחם, עורך: רן צימט

(בסרטון: ריאיון של שגיא בן נון עם גיא פינס מ-2017 לרגל מעבר תוכניתו "ערב טוב" לשידורי קשת)

מגיש "ערב טוב" בקשת 12, גיא פינס, נמצא בבידוד לאחר שחזר מברלין. גורם בקשת אמר לוואלה! תרבות כי פינס חזר מבירת גרמניה ביום שני, ולכן צפוי להיות בבידוד עד שני הבא. הערב לא תשודר תכנית בגלל מהדורות החדשות המוקדמות, ולא ברור לגבי התכנית מחר, אבל בשבוע הבא צפויות להחליף אותו המגישות שלצדו, שלמור שטורזמן ודנה גרוצקי.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה אחר הצהריים במשרד הבריאות הנחה ראש הממשלה נתניהו להורות על הכנסת אזרחים ישראלים השבים מצרפת, גרמניה, שווייץ אוסטריה וספרד לבידוד ביתי רטרואקטיבי למשך שבועיים. בנוסף לכך, לא יאושרו התכנסויות של יותר מ-5,000 איש. "אנחנו בעיצומה של מגפה עולמית, לא קוראים לזה כך אבל זו האמת", הצהיר נתניהו במסיבת עיתונאים שנערכה במשרד הבריאות. "ייתכן שהיא מהמסוכנות ביותר במאה השנים האחרונות, אבל ישראל נמצאת במצב הטוב ביותר מכל המדינות האחרות".

ראש הממשלה הסביר: "אנחנו נמצאים כך, כי הנחיתי על היערכות יתר ולא חסר. נאלצנו לנקוט באמצעים נוקשים מאוד כדי להאט את קצב התפשטות המחלה בישראל וכך קרה". בנוסף, אמר נתניהו כי יש להמנע מלחיצות ידיים. "לחדול מזה. אפשר לאמץ את השיטה ההודית, להגיד נמסטה או שלום. אבל צריך למצוא את הדרך להימנע", אמר.

גיא פינס ערב טוב. קשת 12, צילום מסך
בידוד. גיא פינס/צילום מסך, קשת 12
  • עוד באותו נושא:
  • גיא פינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully