וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הקורונה: נדחתה הפצת הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד

4.3.2020 / 19:32

"לא זמן למות", הפרק החדש בסדרת ג'יימס בונד, הפך לשובר הקופות הראשון שהפצתו נדחית בגלל בהלת הקורונה. הפצתו זזה מתחילת אפריל לנובמבר, כך שמעריצי הסדרה ייאלצו להמתין יותר מחצי שנה נוספת

טריילר הסרט "לא זמן למות"/פורום פילם

לא זמן לשוברי קופות: הפצת "לא זמן למות", הפרק החדש בסדרת ג'יימס בונד, נדחתה היום בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. הסרט היה אמור לערוך את הקרנת הבכורה שלו בשלהי החודש בלונדון ואז לצאת ברחבי העולם וגם אצלנו בתחילת אפריל, אך מועד ההפצה שלו זז לנובמבר. כלומר, המעריצים והמעריצות של סוכן 007 ייאלצו לחכות עוד קצת יותר מחצי שנה.

"לא זמן למות" הוא הסרט האחרון בו דניאל קרייג מגלם את בונד והראשון בו בילי איילי שרה את שיר הנושא. הדחייה שלו מגיעה לאחר שמנהלי שניים מאתרי המעריצים המובילים בקהילת חובבי בונד שלחו מכתבים למפיציו בו דרשו לדחות את ההפצה שכן "הבריאות של הקהל חשובה יותר משיקולי הפצה", ובקשתם נענתה במהרה.

לא זמן למות. פורום פילם,
נתראה בנובמבר. מתוך "לא זמן למות"/פורום פילם

הדחייה הזו היתה די מתבקשת בהתחשב בעובדה שהסרט צפוי להכניס בין 800 מיליון דולר למיליארד דולר לפחות, ויהיה לו קשה למקסם את הפוטנציאל שלו בתנאים הנוכחים, כששוק הקולנוע באסיה גווע וכשגם האולמות באירופה ובארצות הברית עלולים להתרוקן לפחות לזמן מה.

"לא זמן למות" הוא שובר הקופות הראשון של 2020 שהפצתו נדחתה. עכשיו נותר לראות מה יעלה בגורל להיטים עתידיים אחרים - למשל "האלמנה השחורה" של מארוול שאמור לצאת בתחילת מאי ו"וונדר וומן 1984" בכיכובה של גל גדות שאמור להגיע לאקרנים ביוני הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully