וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל דמות לסבית: "קדימה" נגנז בסעודיה ומדינות נוספות במזרח התיכון

6.3.2020 / 21:44

לפי פרסומים בתקשורת האמריקאית, כמה מדינות במזרח התיכון גנזו את הלהיט החדש של פיקסאר בגלל שורת דיאלוג אחת המתייחסת לנטייה המינית של אחת הדמויות. ברוסיה הפיצו את הסרט, אך צינזרו את הסצינה המדוברת

פורום פילם

בסוף השבוע האחרון עלה בישראל וברחבי העולם "קדימה", סרט האנימציה החדש של פיקסאר. זהו התוצר הראשון של האולפנים שיש בו דמות לסבית, אם כי ההתייחסות לכך מינורית ביותר. גיבוריו הם שני נערים יתומים מאב. אביהם החורג הוא שוטר, ואחת מן הקולגות שלו אומרת במהלך הסרט "לא קל להיות אבא של ילדים שאינם שלך. הבת של הבת זוג שלי גורמת לי לתלוש את השיערות".

כעת מתברר, כי די היה בכך כדי להוביל לגניזתו של הסרט בכמה מדינות מזרח תיכוניות - כווית, עומאן, קטאר וסעודיה. כל אלה לא יקרינו את "קדימה" אך ורק בגלל המשפט הזה. כך, לפי פרסום באתר התעשייה ההוליוודי דדליין. לעומת זאת, הלהיט החדש של פיקסאר מוקרן כרגע בלי בעיות מיוחד בדובאי, בחריין, לבנון ומצרים, וכמובן גם בישראל.

קדימה. פורום פילם,
הדמות הלסבית ב"קדימה"/פורום פילם

ברוסיה, הידועה לשמצה בשל היחס שלה לסרטים עם אזכורים להט"בים, לא גנזו את הסרט אך כן ערכו בו שינויים. בסצינה המדוברת, הדמות לא אומרת את המילה "בת זוג" אלא משתמשת בביטוי הנייטרלי "Partner", כך שלא ברורה מה הנטייה המינית שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • פיקסאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully