וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כאן שוקל לא לשלם לטדי הפקות על משדר 'השיר הבא לאירוויזיון' בגלל פאדיחת הסינק"

8.3.2020 / 0:00

מתח רב בין תאגיד כאן לטדי הפקות בשל פאשלה גדולה בתוכנית "השיר הבא לאירוויזיון" - חלק נרחב בה היה ללא סינק. גורם משמעותי בכאן מאשים את טדי במה שהוא מכנה "פאדיחה איומה" ואומר כי ייתכן שכאן לא ישלמו לטדי על המשדר. טמירה ירדני: "מקור התקלה אינו קשור לטדי"

עדן אלנה מבצעת בתוכנית "השיר הבא לאירוויזיון" בכאן 11 את השיר "Feker Libi" ("אהוב לבי"), שיצרו דורן מדלי ועידן רייכל ונבחר לייצג את ישראל באירוויזיון 2020/סטילס: רפי דלויה, וידאו: כאן 11

(בסרטון: עדן אלנה מבצעת בתוכנית "השיר הבא לאירוויזיון" בכאן 11 את השיר "Feker Libi" שנבחר לייצג את ישראל באירוויזיון 2020. באדיבות כאן 11)

פרסום ראשון: מתח רב בין תאגיד השידור כאן לחברת טדי הפקות בעקבות פאשלה משמעותית שהתרחשה בשידור התוכנית "השיר הבא לאירוויזיון" ביום שלישי בכאן 11 - כשחלקים נרחבים מהשידור היו נטולי סינק, כלומר לא היה סינכרון בין השפתיים ובין הקול. למרות תלונות חוזרות שהגיעו לתאגיד בשלב מוקדם שהודיעו על התקלה - בעיית חוסר הסינכרון נמשכה לאורך זמן רב. גורמים בתאגיד כאן מאשימים את טדי הפקות במחדל, ואולם טדי הפקות טוענים כי הבעיה לא נבעה מהם.

בעקבות התקלה החמורה התקיימה ביום חמישי פגישת בירור קשה בין נציגי התאגיד לנציגי טדי הפקות. גורם בתאגיד אמר לוואלה! תרבות כי התאגיד שוקל לא לשלם לטדי על המשדר. מסקנות רשמיות צפויות השבוע. לשאלת וואלה! תרבות למה בעצם מפיקת המשדר, טדי הפקות, אשמה בבעיית הסינק ולא התאגיד, השיב הגורם: "תמיד כל האחריות על חברת ההפקה. והקטעים היו מוקלטים. היה ניתן לעלות על הפדיחה האיומה".

עדן אלנה עידן רייכל דורון מדלי אירוויזיון 2020. רפי דלויה,
עדן אלנה, עידן רייכל ודורון מדלי/רפי דלויה

טמירה ירדני, מפיקת "השיר הבא לאירוויזיון", אמרה בתגובה לוואלה! תרבות: "ביום חמישי התקיימה פגישת בירור בנוכחות נציגי טדי הפקות, תאגיד השידור ואולפני הרצליה, האחראים לחדר השידור של המשדר. בפגישה הוכח כי מקור התקלה אינו קשור לטדי הפקות, זאת לאחר שהקובץ הוצג בפגישה ונמצא תקין לחלוטין".

מתאגיד כאן נמסר בתגובה: "הנושא בבדיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully