וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאי האלקטרוני המעולה Tycho יגיע להופעה בישראל

8.3.2020 / 10:13

המוזיקאי האמריקאי, שזוכה הן לאהדת הקהל והן לשבחי המבקרים ברחבי העולם, יגיע בפעם הראשונה לישראל - בשיא הצלחתו ופוריותו - אחרי מועמדות לגראמי ואלבום חדש שיצא בסוף פברואר. כל הפרטים

Tycho, טייקו. יח"צ,
בדרך אלינו, אם הקורונה לא תפריע. Tycho/יח"צ

Tycho, אשר נמנה כיום בשורה אחת עם המוזיקאים האלקטרוניים הגדולים בעולם ומועמד הגראמי של השנה הנוכחית, יגיע למופע אחד בישראל במועדון הבארבי.

המוזיקאי האמריקאי, שהוביל בעשור הקודם את גל הצ'ילווייב ביחד עם Washed Out ו-Neon Indian, הוציא בסוף 2019 את האלבום החמישי שלו "Weather", שבנוסף לכניסה למצעדים באירופה ובארה"ב זיכה אותו לראשונה במועמדות היוקרתית ביותר בעולם המוזיקה - פרס הגראמי בקטגוריית "האלבום האלקטרוני הטוב ביותר של השנה".

Tycho, שזוכה הן לאהדת הקהל והן לשבחי המבקרים ברחבי העולם, יגיע בפעם הראשונה לישראל - בשיא הצלחתו ופוריותו - עם מופע להקה מלא לכבוד צאת אלבום חדש נוסף, שיצא בסוף פברואר השנה ועונה לשם "Simulcast".

אל ישראל יגיע Tycho ב-14 ביולי, להופעה שתיערך במועדון הבארבי. כרטיסים ראשונים יעלו 210 ש"ח ולאחר מכן 230 ו-250 ש"ח בהתאם למיקום. ניתן לרכוש כאן.

האחראית על הגעת האמן לישראל היא ZUZZ Agency, שבין היתר הפיקה גם את ההופעות של פרדי גיבס, אורורה, סיגרטס אפטר סקס ורבים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully