וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפשטות הקורונה: עדן אלנה לא תיסע לצילום הגלויה לאירוויזיון בהולנד

9.3.2020 / 14:43

בשל התפרצות הקורונה, הנציגה הישראלית לאירוויזיון, עדן אלנה, לא תיסע החודש להולנד לצילומי הגלויות לתחרות. זאת על רקע הנחיית תאגיד כאן לעובדיו לא לצאת לנסיעות עבודה בחו"ל. מסיבה זאת גם לא נסעה המשלחת הישראלית לכנס ראשי המשלחת המתקיים כעת ברוטרדם

עדן אלנה מבצעת בתוכנית "השיר הבא לאירוויזיון" בכאן 11 את השיר "Feker Libi" ("אהוב לבי"), שיצרו דורן מדלי ועידן רייכל ונבחר לייצג את ישראל באירוויזיון 2020/סטילס: רפי דלויה, וידאו: כאן 11

הנציגה הישראלית לאירוויזיון, הזמרת עדן אלנה, לא תיסע החודש להולנד לצילומים המקדימים לתחרות של הגלויות, ובהמשך תינתן חלופה. כך הודיעה היום המשלחת הישראלית לתחרות בכנס ראשי המשלחות של התחרות המתקיים ברוטרדם, באמצעות שיחת וידאו. זאת על רקע הנחיית התאגיד לעובדיו לא לצאת לנסיעות עבודה בחו"ל, על פי המלצות משרד הבריאות. מסיבה זאת גם לא נסעו לכנס ראשי המשלחת הישראלית. בשל התפשטות הקורונה ביטלו את בואם אליו גם המשלחת השוודית, המפקח על התחרות ובכירים נוספים באיגוד. מנכ"ל איגוד השידור האירופי הטיל על עובדי האיגוד מגבלות נסיעה, לאחר שעובד האיגוד מז'נבה נמצא חולה בנגיף.

התפשטות הווירוס העלתה חשש לביטול האירוויזיון בהולנד. בשלב זה ההכנות לתחרות האירוויזיון בהולנד נמשכים כרגיל, אבל בתקשורת העולמית פורסם כי מארגני התחרות בוחנים מספר אופציות למקרה שטלטלת הקורונה תתעצם. נכון להיום מספר הנדבקים בקורונה בהולנד עומד על 264. גבר בן 86, שמת ביום שישי כתוצאה מקורונה, הוא תושב רוטרדם - העיר שבה אמור להתקיים האירוויזיון במאי הקרוב (חצאי הגמר ב-12 וב-14 והגמר ב-16).

עדן אלנה. ניר פקין
שומרים עליה מהקורונה/ניר פקין

רשות השידור ההולנדית הודיעה לפני כמה ימים לתקשורת הזרה כי מארגני האירוויזיון יעקבו אחר ההנחיות הרפואיות של השלטונות לפני ההחלטה באיזו מתכונת לקיים את התחרות השנה. "בהחלט יכול להיות שהאירוויזיון השנה יתקיים ללא קהל או שההופעות של המתמודדים יתקיימו בארצותיהם ויועברו בווידאו" - העריך אתמול בשיחה עם וואלה! תרבות כריסטר ביורקמן, שהפיק את התחרות במשך שנים, עד לשנה שעברה, וממשיך להפיק את קדם האירוויזיון השוודי. אמנם קדם האירוויזיון השוודי התקיים במוצ"ש כמתוכנן בפני קהל של כ-30 אלף אנשים, אבל אצל שכנתה דנמרק התקיים במקביל באותו ערב קדם אירוויזיון ללא קהל על רקע הנחיה לא לקיים אירועים עם יותר מאלף איש במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully