וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל התפשטות הקורונה: הופעתו של מוריסי בפריז בוטלה

10.3.2020 / 8:41

הרשויות בצרפת לא מאפשרות לקיים הופעות חיות כדי למנוע התכנסויות של מספר אנשים גבוה, זאת כמובן בשל התפשטות הקורונה, שכבר גבתה במדינה את חייהם של 21 איש. "ההופעה של מוריסי מושפעת מההחלטה הזו", נכתב בפורום הרשמי של הזמר, שאמור להגיע לישראל במאי

מוריסי לא ימתח את זרועותיו סביב פריז בקרוב: ההופעה שתוכננה לו בעיר ביום רביעי הקרוב בוטלה בשל התפשטות הקורונה. בהודעה בפורום הרשמי של הזמר נכתב: "הרשויות הצרפתיות לא מאפשרות כינוסים להופעות בפריז השבוע בגלל הווירוס. ההופעה של מוריסי מושפעת מההחלטה הזו". נכון לאתמול עמד מספר הנדבקים בקורונה בצרפת על 1,191, ועד כה מתו 21 איש.

ביום שני הופיע מוריסי בקלן, גרמניה, ובמסגרת אותה הודעה כינה את ההופעה כ"המענגת ביותר בחיי". בשבת צפויה לו הופעה בלונדון, שלפי שעה מתקיימת כסדרה. כמובן, בשלב הזה לא ברור מה יהיה על הופעתו בישראל, שצפויה להיערך ב-11 במאי בגני התערוכה בתל אביב.

בינתיים בישראל מבוטלים אירועי תרבות רבים. בין היתר בוטלו הופעותיהם המשותפות של ישי ריבו ונתן גושן, וכן הופעות של אחינועם ניני וליאור נרקיס שנאלצו להיכנס לבידוד אחרי שחזרו ממדינות מועדות בחו"ל. שתי להקות מחול זרות ביטלו את הגעתן לישראל הן בגלל הקורונה והן מפאת המצב הבטחוני. עדן אלנה, נציגת ישראל לאירוויזיון, לא תישלח לצלם גלויה לקראת התחרות בהולנד, וגורמים באיגוד השידור האירופאי מדברים על ביטול האירוע - אף הוא אמור להתקיים בחודש מאי - במתכונת הנוכחית שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully