וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומה תורמן תככב בעיבוד בינלאומי לסדרה "כפולים" של קשת

11.3.2020 / 18:16

שחקנית הקולנוע המצליחה אומה תורמן ("ספרות זולה", "להרוג את ביל"), תשתתף בעיבוד של אפל טי-וי לסדרה הישראלית "כפולים" של קשת. סדרת המתח, המגוללת את סיפורם של אזרחים תמימים שמגלים כי זהותם נגנבה לצורך מבצע ריגול, הופצה בעבר בכמה מדינות ואף זכתה לגרסה רוסית

כתב: שגיא בן נון, צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

(בסרטון מעל: כתבה על סט צילומי הסדרה "כפולים")

השחקנית אומה תורמן לוהקה לתפקיד ראשי בעיבוד הבינלאומי לסדרה "כפולים" של קשת עבור שירות הסטרימינג של אפל. לצדה ישחקו קונאל נייאר ("המפץ הגדול"), אליאס גייבל ("צוות עקרב"), ג'ורג'ינה קמפבל, אליזבת הנסטרידג', אנג'ל קולבי ונואה אמריך.

העלילה הישראלית תעובד לסיפור בינלאומי המתרחש באירופה ובארצות הברית. העונה הראשונה תכיל 8 פרקים ותתמקד בצעיר בן 21, בנה של אשת עסקים אמריקאית מצליחה, אותה תגלם תורמן, אשר נעדר לאחר שהייה במלון יוקרתי גדול בלב ניו יורק. ארבעה אזרחים בריטים, ששהו כולם במלון בליל החטיפה ונראה שאינם קשורים לפרשה, מואשמים בחטיפתו.

"כפולים" נמכרה לאפל על ידי קשת אינטרנשיונל, והעיבוד יופק על ידי Keshet Productions, זרוע ההפקה הבריטית של החברה. המפיקים הראשיים יהיו מנכ"ל קשת אבי ניר, מנכ"ל קשת אינטרנשיונל אלון שטרוזמן, יוצרי הסדרה המקורית עמית כהן ומריה פלדמן, השואוראנר רוב וויליאמס ("להרוג את איב"), הבמאי כריס לונג ("האמריקאים") ונוספים.

אומה תורמן. splash
אומה תורמן/splash

בטרם הצלחה בינלאומית זאת, עונתה הראשונה של "כפולים" נמכרה עוד לפני שידורה לרשת FOX לשידור במעל ל-120 מדינות, בגרסתה המקורית בעברית. בנוסף, נמכרה העונה הראשונה להולו ולרשת הכבלים הצרפתית קאנאל פלוס, וכן הוזמנה לאדפטציה ברוסית עבור הערוץ NTV. העונה השנייה נמכרה גם היא ל-FOX ומשודרת בערוציה הבינלאומיים. בימים אלו נמצאת בפיתוח העונה השלישית עבור קשת 12.

אבי ניר, מנכ"ל קשת מסר: "'כפולים', יצירה ישראלית מקורית, נבחרה להפקה בין לאומית באפל, הפלטפורמה הגדולה בעולם. אומה תורמן ושאר צוות השחקנים והצוות היצירתי הם מהטובים בעולם. אנו מודים לאנשי התוכן של אפל על האמון וההשקעה, וליוצרי הסדרה בכל עונותיה - עמית כהן, מריה פלדמן, ליאורה קמינצקי, עודד רסקין וליאת בנאסולי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully