וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקה בהלם: טום הנקס ואשתו חלו בקורונה

12.3.2020 / 6:40

השחקן האהוב הדהים את ארצות הברית כשהודיע כי הוא וזוגתו ריטה ווילסון חלו בקורונה. זאת, במהלך הפקת סרט באוסטרליה. השניים כמובן נכנסו לבידוד, אבל הם ובנם שלחו מסרים מרגיעים

עריכה: עמית שמחה

לילה דרמטי במיוחד עבר על ארצות הברית: נאומו של טראמפ בו הודיע על הקפאת הטיסות מאירופה לארצות הברית; הקפאה דומה של ליגת ה-NBA, לאחר הגילוי כי הכדורסלן רודי גובר חלה בנגיף הקורונה; והצהרתו של טום הנקס לפיה הוא וזוגתו ריטה ווילסון חלו בו גם כן.

הנקס, בן 63, הוא אחד השחקנים האהובים בארצות הברית, אם לא האהוב שבהם, והפך אם כך לאישיות המפורסמת ביותר שחלה בנגיף, לפחות באמריקה. הדבר עורר הלם גדול בציבור וברשתות החברתיות והעלה את המודעות למחלה. נוסף לכך, לא מן הנמנע שיתחיל כדור שלג בסופו יוקפאו בקרוב כל ההפקות ההוליוודיות עד הודעה חדשה.

הנקס וזוגתו שהו באוסטרליה לצורך הפקת ביוגרפיה חדשה של אלביס פרסלי, בה הוא מגלם את דמותו של טום פרקר, מנהלו של המוזיקאי. את הסרט מביים באז לורמן, מי שבעבר היה חתום על "חתונתה של מיוריאל", "רומיאו ויוליה" ו"גטסבי הגדול".

ההודעה בה בישר הנקס על המצב היתה אופיינית לאופיו הידידותי אך נינוחה יחסית לבהלה העולמית - "שלום חברים, ריטה ואני פה למטה, באוסטרליה. הרגשנו קצת עייפים, היינו מקוררים וסבלנו מכאבים בגוף. כדי לעשות דברים כמו שצריך, עברנו בדיקות - והתברר שחלינו בקורונה".

טום הנקס וריטה ווילסון. GettyImages
הנגיף הגיע עד המאמי הלאומי. טום הנקס וריטה ווילסון/GettyImages

ההודעה של הנקס ברשתות החברתיות

"אז מה עכשיו? מה נעשה הלאה? צריך למלא אחר הפרוטוקולים הרפואיים. יאבחנו אותנו ויבודדו אותנו ככל שרווחת הציבור דורשת. מה עוד יש לעשות, חוץ מלנהוג במדיניות של עקב בצד אגודל? נמשיך לעדכן אתכם במה שקורה".

את הסרט, שאמור לצאת לאקרנים ב-2021, מפיקים אולפני וורנר. בהצהרה מצידם, נאמר כי - "במהלך הפקת הסרט על אלביס פרסלי, המתקיימת כעת באוסטרליה, נודע לנו כי אחד מחברי הצוות חלה בנגיף הקורונה. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם רשויות הבריאות האוסטרליות כדי לזהות כל מי שבא עמו במגע ישיר וליצור עמו קשר. הבריאות והרווחה של אנשי הצוות שלנו תמיד ראשונה בסדר העדיפויות שלנו, ואנחנו עושים את מה שצריך כדי לדאוג לכל מי שעובד בשירותנו. אותם אנשי צוות שחלו בקורונה (כלומר, ווילסון והנקס) מטופלים כעת".

בהמשך להודעה הנינוחה למדי של אביו, פרסם בנו, צ'ט הנקס, הצהרה מבודחת עוד יותר ברשתות החברתיות - וידיאו בו הופיע עירום בחצי הגופו העליון. "מה נשמע כולם. כן, זה נכון. להורים שלי יש קורונה. משוגע", אמר. "שניהם למטה באוסטרליה כי אבא שלי צילם סרט שם למטה. בדיוק דיברתי איתם בטלפון. שניהם בסדר. הם אפילו לא כאלה חולים. הם לא מודאגים. הם לא מתחרפנים אבל כמובן שהם עוברים את כל ההליכים הרפואיים הנדרשים. אני לא חושב שצריך לדאוג מזה. אני מעריך את הדאגה של כולם ואת ברכות ההחלמה. אני חושב שהכל יהיה בסדר. תהיו בריאים כולם".

עוד בוואלה!

טום הנקס: "אני סבא לא מוצלח"

לכתבה המלאה

הווידאו המוזר של צ'ט הנקס

רק בחורף האחרון, זכה טום הנקס בפרס מפעל חיים בטקס פרסי גלובוס הזהב וחזר לאוסקר לאחר היעדרות של כמעט עשרים שנה, כשקיבל מועמדות בקטגוריית שחקן המשנה על "יום יפה בשכונה". בעבר, באמצע שנות התשעים, זכה בפסלון פעמיים ברציפות - על "פילדלפיה" ואז על "פורסט גאמפ". נוסף לכך, היה מועמד על תפקידיו ב"ביג", "להציל את טוראי ריאן" ו"להתחיל מחדש". השנה הוא מככב בסרט המלחמה "Greyhound", שהשבוע נודע על דחייתו מחודש מאי לחודש יוני - דחייה שכעת נראית כמו הצרה הכי קטנה של הנקס.


.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully