וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: קלי קלרקסון הקליטה דואט עם מאיה בוסקילה בעברית

12.3.2020 / 11:40

זוכת העונה הראשונה של "אמריקן איידול" קלי קלרקסון הקליטה דואט עם מאיה בוסקילה בעברית, "בוא נראה" שמו, שייצא ב-24 במרץ בהפצה בינלאומית של וורנר מיוזיק. זאת במסגרת פרויקט עולמי של קלרקסון בחמש שפות. בתוכנית הטלוויזיה שהיא מגישה היא תארח את בוסקילה

מאיה בוסקילה/ניר פקין

רשמית: זמרת הפופ האמריקאית, זוכת העונה הראשונה של "אמריקן איידול" וזוכת הגראמי קלי קלרקסון, הקליטה דואט משותף עם מאיה בוסקילה, בשפה העברית ושמו "בוא נראה" ובאנגלית "I Dare You" - שתי השפות כתובות על עטיפת הסינגל. נועם חורב נבחר לכתוב את הגרסה העברית. השיר ייצא ב-24 במרץ בהפצה בינלאומית ברחבי העולם ובישראל דרך חברת וורנר העולמית.

קלרקסון, שבשנים האחרונות גם מנחה את תכנית הטלוויזיה האמריקאית "The Kelly Clarkson Show", החליטה לצאת עם סינגל חדש בפרויקט עולמי בחמש שפות - עברית, ערבית, גרמנית, צרפתית וספרדית. במהלך החודשים האחרונים הזמרת וחברת וורנר עסקו בבחירת זמרות איתן תשתף פעולה, ולאחר שצפתה בחומרים וביצועים של בוסקילה ברשת מנהליה פנו אל חברת "לב גרופ מדיה" אשר מייצגת את וורנר מיוזיק בישראל, ונרקם החיבור בין השתיים.

מאיה בוסקילה וקלי קלרקסון. רונן פדידה, לב גרופ מדיה,
"זה לא דבר שקורה להרבה אמנים". קלי קלרקסון ומאיה בוסקילה/רונן פדידה, לב גרופ מדיה

בחודשים האחרונים קלי ומאיה עבדו מאחורי הקלעים על השיר החדש, העבירו סקיצות ותיקוני שירות אחת לשנייה ועבדו על ההגייה והביצוע המשותף. "היו לי לא מעט רגעי אושר בקריירה, אבל אני חושבת שזה באמת אחד מהרגעים שנשארתי חסרת מילים", מסרה בוסקילה. "העבודה עם קלי הייתה מרגשת ממש, היא מקצוענית, מדויקת וזמרת מופלאה. מאוד התרגשתי מהבחירה בי לבצע דואט משותף יחד איתה. זה לא דבר שקורה להרבה אמנים, ועוד שיר משותף עם אמנית בסדר גודל כזה בעברית. זו בהחלט אבן דרך וכבוד ענק עבורי. היה לי מאוד קשה לשמור על זה בסוד בחודשים האחרונים, ועכשיו כשזה יוצא לאוויר העולם אני מאושרת מהתוצאה ונרגשת מאוד לצאת לעוד הרפתקה מוזיקלית".

בוסקילה תתארח בתכנית הטלוויזיה של קלרקסון ביום השקת הסינגל, ה-24 במרץ. מטעמה של בוסקילה נמסר כי בשל התפשטות הקורונה בעולם עדיין לא ידוע אם סיבוב הפרומו העולמי של השתיים ייצא לפועל כמתוכנן או שיידחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully