וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הקורונה: נדחו צילומי הדרמה "מה שקרה באוסלו" של נטפליקס ו-HOT

12.3.2020 / 15:24

פרסום ראשון: צילומי דרמת המתח והאקשן "מה שקרה באוסלו", קופרודוקציה ישראלית-נורווגית המיועדת ל-HOT ולנטפליקס, שהיו מתוכננים בארץ לאפריל נדחו כי הכוכב אלון אבוטבול היה נאלץ להיכנס לבידוד עם בואו מלוס אנג'לס, וכך גם הצוות הנורווגי שהיה אמור להגיע

מאות אנשים שהגיעו להופעה של התזמורת הפילהרמונית בהיכל התרבות בתל אביב נשלחים לביתם בעקבות הנחיית רה"מ נתניהו ומשרד הבריאות לא להתכנס יותר ממאה אנשים בשל התפשטות נגיף הקורונה/אביב צל

פרסום ראשון: צילומי דרמת המתח והאקשן "מה שקרה באוסלו" המיועדת ל-HOT נדחו בגלל התפשטות הקורונה. הסדרה בת עשרת הפרקים היא קופרודוקציה ישראלית-נורווגית (מהצד הישראלי דרים טים, חיים שריר ומוש דנון, ומהצד הנורווגי חברת מנוסטר) עם TV2 ונטפליקס, בבימוי של אורי ברבש וסטיאן כריסטיאנסן. בעוד שהצילומים לסדרה בנורווגיה יגיעו לסיומם בעוד שבוע, הצילומים שנועדו להתקיים בישראל החל באפריל נדחים, גם משום שכוכב הסדרה אלון אבוטבול היה אמור להגיע מלוס אנג'לס ולו היה מגיע לארץ היה נאלץ לשהות בבידוד, וגם משום שצוותים ושחקנים זרים היו אמורים להגיע לארץ.

שורשי עלילת הסדרה בתקופת הסכמי אוסלו בין ישראל לרשות הפלשתינית ב-1993. היא תעקוב אחר זוג נורווגי היוצא למסע במזרח התיכון בעקבות היעלמות בתם בת ה-24. בעודם מחפשים את הדמויות הישראליות והפלסטיניות שפגשה האם בעת הדיונים באוסלו לפני 26 שנה, מגלים ההורים כי בתם נמצאת בידי דעאש. ידובר בה בארבע שפות (אנגלית, עברית, ערבית ונורווגית). הסדרה תשודר בישראל ב-HOT, בנורווגיה ב-TV2 וגם בנטפליקס.

אבי יששכרוף וליאור רז, היוצרים של פאודה. מרץ 2015. ראובן קסטרו
אבי יששכרוף וליאור רז/ראובן קסטרו

מוקדם יותר היום פורסם בחדשות 12 כי נטפליקס החליטה לעצור את צילומי ההפקה הגדוה "טייפון" עליה חתומים יוצרי "פאודה", ליאור רז ואבי יששכרוף. ההפקה האמריקאית-ישראלית מצולמת כבר חודש ברחבי הארץ, ונותרו לה עוד כשבועיים של צילומים. אבל עשרות אנשי צוות אמריקאים בהפקה יטוסו חזרה היום לארצות הברית. זאת לאחר שנטפליקס הורתה לעצור את ההפקה בעקבות הודעת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על הפסקת הטיסות מאירופה לארצות הברית לחודש שלם, שתחל בשישי הקרוב, כהתמודדות עם התפשטות הקורונה.

  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully