וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסצנה הפסיכית הזאת מ"סקראבס" תשכנע אתכם להישאר בבידוד ולשמור על מרחק מאנשים

17.3.2020 / 11:39

ברשתות החברתיות מנסים לשכנע את הציבור להישאר בבתים ללא הצלחה - אז מצאנו סרטון מהסיטקום "סקראבס" שבטוח יעשה את העבודה. הסרטון מציג בכמה קלות נגיפים עוברים מאדם לאדם - גם אם לא לחצנו ידיים

NBC

הרשתות החברתיות מוצפות בימים האחרונים בפוסטים הקוראים לציבור להישאר בבתים כדי להימנע מהדבקה והפצה של נגיף הקורונה. אם ההשוואות למצב באיטליה או סין לא שכנעו אתכם - הסרטון הבא בטוח יעשה את העבודה - מעריצים מצאו סצנה רלוונטית מהעונה החמישית של "סקראבס" שממחישה בצורה הכי משכנעת ומצמררת שראינו באיזו קלות ניתן להדביק ולהידבק בנגיפים.

הקומדיה האהובה, שעלילתה מתרחשת בבית החולים, הסתיימה לפני עשור - אך המסר שהועבר בפרק ה-12 של העונה החמישית, "My Cabbage", מופץ בימים האחרונים ברשת כדי לדרבן אנשים להסתגר בבתים או לפחות לשמור מרחק ולהימנע מהתקהלות. הסצנה ממחישה הדבקה בעזרת נגיף/זיהום המוצג בסצנה בצבע ירוק, כשהוא עובר מילד שמתעטש לאמו שמנגבת לו את האף ומשם לרופא שמטפל בו ולאחות שבמקרה מתנגשת בו וכך הלאה עד שהנגיף מוצא את עצמו בגופה של אחת המטופלות הקשישות. בסצנה נראה שהנגיף לא עובר רק בלחיצת יד אלא בכל סוג של מגע, כמו גם דרך נגיעה קלה בכתף.

הציוץ שחשף את הסצנה המצמררת:

בסצינה נראה מנהל בית החולים ד"ר בוב קלסו, אומר לשרת "האם אתה יודע מהו גורם המוות מספר אחת בבית חולים? הדבקה בנגיף. והאם אתה יודע כמה מהר נגיף מתפשט בבית חולים?", לאחר מכן הוא מתאר כיצד חיידקים (שמוצגים שם בצבע ירוק בהיר) יכולים להתפשט - זה יכול להתחיל בהתעטשות פשוטה ואז בלחיצת יד. אולי התנגשות בשוגג ואז נגיעה פשוטה בכתף. ממש ככה, יש לך מטופל בצרות.

הפוסט עלה תחת הכותרת: "זו הסיבה בגללה אנחנו צריכים לשמור מרחק" וצבר יותר מ-40 אלף לייקים ב-48 שעות. "אמיתי ועצוב" כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף, "הסצנה מוכיחה איזו השפעה יש למפגשים מקריים וקצרים בין בני אדם. חשוב מאוד בזמנים כאלו להישאר בבידוד".

צפו בסצנה המלאה

ארגון הבריאות העולמי ממליץ להימנע מהתקהלות ולשמור על מרחק של שני מטרים מאדם לאדם במאמץ לבלום את התפשטות נגיף הקורונה ו"לשטח את העקומה". הארגון ממליץ על שטיפת ידיים סדירה ויסודית במים וסבון שנמשכת 20 שניות ובשימוש באלכוג'ל במידה והגישה לכיור אינה מתאפשרת.

צפו בהמלצות ארגון הבריאות העולמ לשמירה על ריחוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully