וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלא שמעו דבר: "האח הגדול" בישר לדיירי הבית על משבר הקורונה

17.3.2020 / 13:57

"האח הגדול" בישר לדיירי הבית, שמנותקים מהעולם כבר 77 ימים, על התפשטות הנגיף ברחבי העולם ועל הצעדים שננקטו בישראל כדי להילחם בו. בהודעה מהפקת התכנית נמסר כי הדיירים "קיבלו את העדכון בהבנה ושמחו לקבל מסרים מרגיעים ממשפחותיהם"

האח הגדול

(בסרטון: הצצה לאחד הפרקים האחרונים של "האח הגדול")

"האח הגדול" בישר לדיירי הבית, שרובם - כלומר הוותיקים שבהם - נמצאים בתוכו כבר 77 ימים בניתוק מוחלט מהעולם, על התפשטות נגיף הקורונה בעולם. כידוע, לפי חוקי הפורמט אסור לעדכן את דיירי הבית בנעשה בעולם החיצוני אלא אם מדובר במוות או מחלה בתוך משפחת אחד הדיירים. לאור ההחמרה והמגבלות הנרחבות שננקטות בישראל ובעולם כולו, הוחלט באופן חריג ויוצא דופן לעדכן את הדיירים במשבר הקורונה. מהפקת התכנית נמסר כי הדיירים "קיבלו את העדכון בהבנה ושמחו לקבל מסרים מרגיעים ממשפחותיהם". הפרק המלא ובו תגובת הדיירים ישודר כאמור ברשת 13.

ארבע גרסאות שונות של "האח הגדול" ברחבי העולם מתמודדות עם הסיטואציה ההזויה הזו - ברזיל, קנדה, גרמניה וישראל. בקנדה הדבר הוביל לסצינה הנראית כאילו נלקחה מסרטי אימה לבני הנעורים, בה המתמודדים תוהים איך זה שכבר לא שומעים רעש של קהל חיצוני כשהמודחים יוצאים מהבית. הם כמובן לא שיערו מה הסיבה, והעלו השערות לא רלוונטיות שהפכו את הסיטואציה להזויה עוד יותר. בגרמניה התעורר לחץ ציבורי והוחלט כי הערב יתקיים משדר מיוחד שבו יושבי הבית יתבשרו על משבר הקורונה.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
תקבל את הבשורה היום. תקוה/צילום מסך, רשת 13
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully