וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדייטים, המרפקים והתגובות: מפורסמים מדברים על הקושי בפרסום

אמיר צומר ואיתן שפיר

20.3.2020 / 0:00

טום באום מפטפט על הדייט המתוקשר, דלית רצ'שטר תוהה למה אין יותר זמרות בארץ, מאיה ורטהיימר מדברת על הצדדים הקשים של הפרסום ודנה זרמון עם טיפים לשימוש באינסטגרם. האזינו לאורחים של "פופולר", פודקאסט התרבות הפופולרית של וואלה! תרבות עם אמיר צומר ואיתן שפיר

לחצו על הנגן והאזינו לפודקאסט:

כולם קוראים עליהם במדורי הבידור ולובשים את הבגדים האהובים עליהם, מגיעים למקומות שבהם הם מבלים, שרים איתם, כולם צופים, קוראים, נהנים, עוקבים באדיקות ואפילו מרכלים - כוכבי הבידור, הסרטים ותכניות הטלוויזיה, האלבומים והאמנים שעושים את החיים מעניינים פשוט מעסיקים את כולם.

פופולר, פודקאסט התרבות הפופולרית של וואלה! תרבות בהגשת אמיר צומר מוואלה! סלבס ואיש יחסי הציבור איתן שפיר, עוסק במה שבאמת מעניין בתחומי התרבות, הבידור ועולם הזוהר. טראש היא מילה גסה? לא עבורם, כיוון שהם מדברים על הנושאים החמים ביותר, בין אם בשולי התרבות או דווקא בלב לבו של המיינסטרים.

רוצים לשמוע עוד "פופולר"? | לכל הפרקים הקודמים של הפודקאסט

איזה כיף, אתם יכולים לא לפספס אף פרק: הרשמו בספוטיפיי | הרשמו באפל פודקאסט

לאור התפרצות הקורונה ובילוי השעות הארוכות בבית, זה בדיוק הזמן להאזין לפודקאסט "פופולר" שמחזיר את מיטב האורחים שפטפטו עם איתן ואמיר: הדי ג'יי ומגישת הרדיו דלית רצ'שטר מציבה מראה מול תעשיית המוזיקה הישראלית, שלא נותנת מקום לאמניות ונשים יוצרות. דנה זרמון עם הטיפים המוצלחים ביותר לשדרוג הפיד שלכם באינסטגרם ומאיה ורטהיימר מגלה מה צריך לעשות על מנת להשתלב בתעשיית הבידור ואיך היא מתמודדת עם הפרסום. וגם: טום באום מדבר על זוגיות בביצת הבידור ואיך בדיוק קרה כשהוא יצא לדייט גאה מתועד? זה בדיוק הזמן שבו אתם חייבים להאזין לפודקאסט המלא ולגלות.

אמיר צומר, דנה זרמון, איתן שפיר. פודקאסט פופולר, מערכת וואלה!
טיפ לאינסטוש, מישהו? דנה זרמון עם איתן שפיר ואמיר צומר/מערכת וואלה!, פודקאסט פופולר
מאיה ורטהיימר. השקת זאדיג אנד וולטר, אביב חופי
כשאתה מפורסם יש דברים שהם מעבר לשליטתך. מאיה ורטהיימר/אביב חופי, השקת זאדיג אנד וולטר
טום באום. ענת מוסברג,
זוגיות בביצת הבידור? אל תשאלו. טום באום/ענת מוסברג
דלית רצ'שטר. אורית פניני,
איפה כל הנשים שלנווו! דלית רצ'שטר/אורית פניני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully