וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן והקומיקאי טוביה צפיר נדבק בנגיף הקורונה

20.3.2020 / 23:29

טוביה צפיר התבשר הערב (שישי) כי נדבק בנגיף הקורונה ונמצא כעת בביתו. "היינו באירוע לפני שבועיים שבו היתה אחת שאובחנה בקורונה", סיפרה אשתו יעל לוואלה! תרבות. "היה לו חום כמה ימים. עכשיו הוא באשפוז בית. הוא מרגיש בסדר גמור"

עריכה: שניר דבוש

השחקן והקומיקאי הוותיק טוביה צפיר נדבק בנגיף הקורונה, כך נודע לוואלה! תרבות. האבחנה נמסרה לצפיר בן ה-74 הערב (שישי) והוא מצוי כעת בביתו. "טוביה ואני היינו לפני שבועיים באירוע שבו הייתה אחת שאובחנה בקורונה", סיפרה אשתו יעל לוואלה! תרבות. "היה לו חום כמה ימים. אז עשו לו בדיקות לפני שלושה ימים. לפני שעה קיבלנו את התוצאות שלו, הוא נדבק בנגיף, אני עוד לא קיבלתי תוצאות. טוביה באשפוז בית. אני שמחה שאפשר להישאר בבית. עכשיו הוא ישן. הוא מרגיש בסדר גמור".

(עדכון, שבת, 11:42): בשעת בוקר, צפיר צילם את עצמו במסר מרגיע (צפו בסרטון מתחת). "שבת בבוקר, יום יפה, סבתא יעל הכינה לי המון קפה. וסבא טוביה רוצה לקרוא עיתון אבל הוא לא יכול, כי הטלפון לא מפסיק לצלצל", אמר צפיר. "המון המון אנשים דורשים בשלומי. מכרים, מכרות, חברים, חברות, בני משפחה נהדרים ומסורים, וכולם רוצים לדעת מה שלומי. אז הנה, אתם רואים, אני פה, במצב רוח טוב, נראה טוב, מרגיש טוב, הרבה יותר טוב. ואני מקווה שבמהרה בימינו אני אצא מזה ונחזור להופיע על הבמות ובטלוויזיה, לשמח ולבדר אתכם".

(עדכון, שבת, 12:56) מתיאטרון הבימה נמסר כי על פי הבדיקה צפיר נדבק בנגיף הקורונה ב-6 במרץ, וב-7-9 במרץ הופיע בשלוש הצגות של "גבעת חלפון אינה עונה" בתיאטרון. "הנהלת הבימה הודיעה הבוקר לכל השחקנים ולכל העובדים של ההצגה שעל פי נהלי משרד הבריאות עליהם להימצא עוד יומיים בבידוד ובמקביל לדווח למד"א על כך, ולוודא שהם לא סובלים מתסמינים", נמסר מהתיאטרון.

מאז החלה התפשטות הקורנה נודע על מספר אמנים ואנשי תרבות בעולם שנדבקו בנגיף, ובהם השחקן והמפיק זוכה האוסקר טום הנקס ואשתו השחקנית ריטה וילסון, שהתבשרו כי חלו בקורונה בעת שהותם באוסטרליה, שם הנקס צילם סרט על חייו של אלביס פרסלי; השחקן האנגלי אידריס אלבה, שהתפרסם בסדרה "הסמויה" בתפקיד סטרינגר בל, זכה בפרס גלובוס הזהב על תפקידו בסדרה "לות'ר", ושיחק גם בסרטים "תור" ו"הנוקמים"; השחקנית האוקראינית אולגה קורלינקו, שהתפרסמה כשגילמה את "נערת בונד" בסרט "קוונטום של נחמה", שיחקה גם ב"ג'וני אינגליש 3.0", כיכבה בצד נינט טייב בסרט הישראלי "קירות" והיתה בין המועמדות האחרונות לגלם את וונדר וומן, אך הפסידה בפוטו-פיניש לגל גדות; בנוסף, לוסיאן גריינג', יו"ר ענקית המוזיקה יוניברסל, אחד האנשים החזקים בתעשיית המוזיקה העולמית, אושפז בבית חולים בלוס אנג'לס לאחר שהתגלה כי הוא נשא של הנגיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully