וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליל הקאנטרי קני רוג'רס הלך לעולמו

21.3.2020 / 11:21

אחד הזמרים המצליחים בתולדות המוזיקה האמריקאית מת בגיל 81, לאחר שסבל בשנים האחרונות מבעיות בריאותיות. המורשת שלו כוללת קריירת סולו עתירת שיאים, דואטים קלאסיים עם דולי פרטון וליונל ריצ'י ואפילו הנצחה ב"סיינפלד"

קני רוג'רס. GettyImages
היה נשוי חמש פעמים והותיר אחריו חמישה ילדים. קני רוג'רס/GettyImages

אליל הקאנטרי האמריקאי קני רוג'רס הלך לעולמו הבוקר (שעון ישראל), בגיל 81. נציג מטעם המשפחה מסר כי הוא מת בביתו מסיבות טבעיות.

רוג'רס נולד בטקסס ב-1938. הקריירה המוזיקלית שלו נמשכה למעלה משישה עשורים, אך הגיעה לשיאה בעיקר בשנות השבעים והשמונים. בתחילה פעל במסגרת להקות ומשלהי שנות השבעים כאמן סולו. הוא זכה במהלך חייו בשלושה פרסי גראמי ובשלל עיטורים נוספים והיה פופולרי עוד יותר בקרב הקהל: הוא מכר מעל 165 מיליון אלבומים וצועד במקום העשירי בדירוג האמנים שמכרו הכי הרבה אלבומים בהיסטוריה האמריקאית. כשנשאל לסוד הצלחתו ענה "אני אומר מה שכל גבר רוצה להגיד ומה שכל אישה רוצה לשמוע".

רוג'רס גם כיכב בצמרת מצעדי הפזמונים עם שלל להיטים, בהם "לוסיל" ו"The Gambler". הוא נודע בגיוון המוזיקלי שלו ושיתף פעולה בין השאר עם דולי פרטון בקלאסיקה "Islands in the Streams" ועם ליונל ריצ'י ב"Lady".

עם השנים, החלה הקריירה של רוג'רס לדעוך, אך הוא המשיך להופיע. סיבוב הפרידה שלו החל ב-2015 והסתיים ב-2018, כשהזמר ביטל את הופעותיו בשל בעיותיו הבריאותיות. נוסף לכך, הוא גם היה בעלים של רשת מזון מהיר מפורסמת, שהונצחה בין השאר בפרק בלתי נשכח של "סיינפלד".

קני רוג'רס שר עם דולי פרטון את "Islands in the Stream"

לזמר היתה גם קריירה צנועה על המסכים, שכללה סרטי טלוויזיה על פי להיטו "The Gambler" ותפקידי אורח קצרים בסדרות כמו "ד"ר קווין, רופאה במערב" ו"איך פגשתי את אמא".

רוג'רס היה נשוי חמש פעמים והותיר אחריו את רעייתו האחרונה, וונדה, את התאומים שלהם ושלושה ילדים מנישואים קודמים. בשל הקורונה, משפחתו הודיעה כי תסתפק בשעה זו בטקס הלוויה מצומצם, אולם תערוך לו הוקרה המונית יותר כשהדבר יתאפשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully