וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: עדן אלנה תייצג את ישראל באירוויזיון 2021

22.3.2020 / 15:58

עדן אלנה תייצג את ישראל באירוויזיון 2021. לאחר הפרסום הראשון בפייסבוק של וואלה! תרבות, אלנה התבשרה על כך רשמית בשידור אצל קובי מידן והגיבה בשמחה רבה. לאחר ביטול האירוויזיון השנה הוחלט כי השירים שנבחרו לתחרות שבוטלה לא יתמודדו בתחרות של שנה הבאה

עדן אלנה מגיבה בהתרגשות להודעה שנבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון 2021, לאחר שבוטלה התחרות של שנת 2020 בה היתה אמורה להופיע. מתוך התכנית "סוכן תרבות" של כאן 11/באדיבות כאן 11

פרסום ראשון: עדן אלנה, שהיתה אמורה לייצג את ישראל באירוויזיון 2020 בהולנד שבוטל בשל התפשטות הקורונה, נבחרה לייצג את המדינה באירוויזיון שנה הבאה, כך החליט תאגיד כאן. מספר דקות לאחר הפרסום הראשון בפייסבוק של וואלה! תרבות, התבשרה על כך אלנה בתכנית "סוכן תרבות" בכאן 11, והגיבה בשמחה רבה (צפו מעל). "אני אבכה עוד הפעם, איזה מלך המנכ"ל הזה!", פירגנה אלנה לאלדד קובלנץ מנכ"ל תאגיד השידור כאן, "איזה אושר, תודה! אנחנו הולכים לנצח! יהיה את האירוויזיון, והוא יהיה הרבה יותר טוב, ויהיה שיר עוד יותר טוב, אפילו שזה היה שיר פסיכי. אנחנו ננצח".

לאחר ההודעה על ביטול אירוויזיון השנה, איגוד השידור האירופי הודיע ביום שישי כי השירים שנבחרו להשתתף בתחרות לא יוכלו להתמודד באירוויזיון 2021. זאת כפי שפורסם כבר שלשום בוואלה! תרבות שכך מסתמן שיוחלט. עוד נקבע על ידי האיגוד כי כל מדינה תוכל לבחור אם ייצגו אותה הזמרים, הזמרות או ההרכבים שנבחרו לייצג אותה לתחרות שבוטלה השנה - או זמרים וזמרות אחרים. כעת זה רשמי: השיר "פקר ליבי" שיצרו דורון מדלי ועידן רייכל לא יוכל להתמודד בתחרות, אבל אלנה תייצג את ישראל.

ביום רביעי נמסרה ההודעה על ביטול האירוויזיון. "אנו מודיעים בצער רב על ביטול תחרות האירוויזיון ברוטרדם", נמסר מאיגוד השידור האירופי, "לאורך השבועות האחרונים, בחנו מספר אפשרויות חלופיות לקיום התחרות. עם זאת, בשל אי הודאות הנובעת מהתפשטות הקורונה והנחיות הממשלות הנוגעות לשידור, איגוד השידור נקט בהחלטה הקשה שזה בלתי אפשרי לקיים אירוע חי כמתוכנן."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully