וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר ב-14:00 בשידור חי בוואלה! תרבות: עידן רייכל במופע מיוחד מהבית

23.3.2020 / 10:28

לרגל המצב, וואלה! תרבות משיקה פרויקט חדש - "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם. הפרויקט יושק במופע של אחד האמנים הגדולים בישראל עידן רייכל מחר בצהריים מביתו. ההופעה תועבר בשידור ישיר לגולשי וואלה! NEWS באתר, באפליקציה ובפייסבוק

השיר "כתוב מלמעלה" של עידן רייכל/צילום סטילס: גבריאל בהרליה, קולאז': Katy Hirschfeld - Collage Garage

יושבים בבית ומטפסים על הקירות מרוב שעמום? מתגעגעים להופעות שהייתם יוצאים אליהן בערב? בשביל זה אנחנו פה: לרגל המצב, וואלה! תרבות גאה להשיק פרויקט חדש בשם "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם. הפרויקט יושק עם האחד והיחיד עידן רייכל, אחד המוזיקאים הגדולים, המצליחים והאהובים בישראל. רייכל יופיע מחר בשעה 14:00 בצהריים מביתו שבתל אביב. המופע המיוחד יועבר בשידור חי לגולשי וואלה! NEWS ורייכל צפוי לשיר את מיטב להיטיו בגרסאות פסנתר מרגשות. ההופעה תועבר כמובן בשידור ישיר באתר, באפליקציה ובפייסבוק - ואתם מוזמנים להתרווח על הספה שבבית, להושיב את הילדים לידכם, להחליש את הטלוויזיה - וליהנות ממופע של אחד המוזיקאים הגדולים בארץ.

רייכל הוא אחד האמנים הפורים והמצליחים בארץ. בשנה שעברה הוא קיים 36 (!) מופעי סולד-אאוט לפרויקט שלו במסגרת פסטיבל מוזיקה שיזם וניהל אמנותית באמפי לייב פארק בראשון לציון. בנוסף קיים ארבעה מופעי ענק בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. כל שיר שהוא מוציא הופך מיידית ללהיט ענק, כאשר האחרון שהוציא היה לפני חמישה חודשים - "כתוב מלמעלה", שאותו כתב והלחין וסתיו בגר עיבד והפיק מוזיקלית. כעת הוא מגיע להופיע בפני גולשי וואלה! NEWS ואתם מוזמנים לצפות בהופעה מחר.

עידן רייכל. גבריאל בהרליה,
מחר ב-14:00. רייכל/גבריאל בהרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully