וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו שמש לעולם: צפו במופע המלא של חנן בן ארי בפני גולשי וואלה! NEWS

25.3.2020 / 16:00

לרגל המצב, וואלה! NEWS משיקה פרויקט חדש - "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם. הפרויקט נמשך עם מופע של חנן בן ארי מביתו. ההופעה הועברה בשידור ישיר לגולשי וואלה! NEWS באתר, באפליקציה ובפייסבוק. למקרה שהחמצתם, צפו במופע המלא

חנן בן ארי בשידור חי בוואלה! תרבות בתקופת הקורונה/מערכת וואלה! תרבות

יושבים בבית ומטפסים על הקירות מרוב שעמום? מתגעגעים להופעות שהייתם יוצאים אליהן בערב? בשביל זה אנחנו פה: לרגל המצב, וואלה! תרבות גאה להשיק פרויקט חדש בשם "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם. אחרי שעידן רייכל השיק את הפרויקט ביום שלישי, הוא נמשך עם אחד האמנים האהובים והמצליחים בישראל, חנן בן ארי, שהופיע בצהריים מביתו. המופע המיוחד הועבר בשידור חי לגולשי וואלה! NEWS, וחנן בן ארי שר את מיטב להיטיו בגרסאות אינטימיות ומרגשות. ההופעה הועברה כמובן בשידור ישיר באתר, באפליקציה ובפייסבוק.

צפו כאן למעלה במופע המלא

מאז שפרץ ב-2014 הפך חנן בן ארי הפך לאחד הזמרים הפופולריים בישראל, עם שיתופי פעולה עם אמנים כעברי לידר, קרן פלס ונתן גושן, ולהיטים שכבר הפכו לקלאסיקות עכשוויות כמו "מה אתה רוצה ממני", "שמש", "ויקיפדיה" ו"החיים שלנו תותים". כעת הוא מגיע להופיע בפני גולשי וואלה! NEWS ואתם מוזמנים לצפות בהופעה.

חנן בן ארי. גיא כושי ויריב פיין,
מהסלון. חנן בן ארי/גיא כושי ויריב פיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully