וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורת הסרט "וונדר וומן 1984" נדחתה בשל מגפת הקורונה

24.3.2020 / 20:22

אחרי שלל ספקולציות ודיונים, ההמשכון ל"וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות לא יעלה לבסוף בחודש יוני הקרוב. המחזאי זוכה פרסי הטוני טרנס מקנלי ("ללכת עד הסוף") מת מסיבוך הנגרם על ידי הקורונה. כל העדכונים השוטפים על הטלטלה בעולם התרבות לאור התפשטות הקורונה

גל גדות וונדרוומן/מתוך "וונדר וומן 1984" באדיבות Entertainment Tulip

21:12 - המחזאי זוכה פרסי הטוני טרנס מקנלי ("ללכת עד הסוף") מת מסיבוך הנגרם על ידי הקורונה

המחזאי האמריקאי טרנס מקנלי, זוכה ארבעה פרסי טוני ופרס האמי, מת היום (שלישי) בשל סיבוך הנגרם על ידי וירוס הקורונה, בגיל 81. מקנלי, ששרד סרטן ריאות וחי עם מחלת ריאות חסימתית כרונית, נפטר בבית חולים בפלורידה. מקנלי חתום בין השאר על כתיבת המחזמר "ללכת עד הסוף", המחזה "אהבה! אומץ! חמלה!" והליברית של האופרה "גבר מת מהלך". יצירותיו המגוונות הוצגו בכל העולם וגם בישראל, ובמרכזן הקושי והצורך בקשר אנושי. הוא גם שימש כסגן נשיא איגוד המחזאים האמריקאי משנת 1981 במשך עשרים שנה.

המחזאי זוכה פרסי הטוני טרנס מקנלי. Creative Commons
המחזאי טרנס מקנלי/Creative Commons

20:20 - בכורת "וונדר וומן 1984" נדחתה

גם דיאנה פרינס לא מצליחה לעצור את הקורונה: אולפני וורנר בראדרז דוחים את הגעת "וונדר וומן 1984" לבתי הקולנוע. ההמשכון בכיכובה של גל גדות אמור היה לעלות לאקרנים בתחילת יוני, אבל כעת הודיעו וורנר שהוא יידחה לאמצע אוגוסט, בתקווה שעד אז אזרחי העולם ייצאו מהסגר שהם נתונים בו, וכמובן בתי הקולנוע ייפתחו.

במקור אמור היה הסרט לצאת כבר בנובמבר האחרון. הוא נדחה לקיץ - בדומה לקודמו שיצא ביוני 2017 וזכה להצלחה רבה - מאחר ש"סטיב אוסטין, האיש השווה מיליונים", העיבוד בכיכובו של מרק וולברג לסדרת הטלוויזיה משנות השבעים, הוקפא בשלב הזה, מה שפינה מקום לגל גדות. התזוזה שהייתה אמורה לעזור לסרט בקופות, כמו גם לאפשר לבמאית פטי ג'נקינס ולנשות צוותה להשלים בנחת את העבודה על הסרט, נתקלת עכשיו במציאות שונה.

"בימים אפלים ומפחידים אלה, אני מקווה לעתיד מואר, שבו נוכל שוב לחלוק בכוחו של הקולנוע ביחד", הגיבה גדות לדחייה בחשבון האינסטגרם שלה. "אני נרגשת מהתאריך החדש של 'וונדר וומן 1984' - 14 באוגוסט 2020. אני מקווה ששלום לכולם. ושולחת את אהבתי לכולכם".

נוסף ל"וונדר וומן 1984" דחו וורנר את בכורות הסרטים "In the Heights" המבוסס על המחזמר של לין-מנואל מירנדה, ואת המותחן "Malignant" של הבמאי ג'יימס וואן ("אקוומן").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully